Isnin, 23 Januari 2012

TUDIAA!! Badan Bertindak Selamatkan Madrasah Salihiah Dalam Siri Mengempur Seluruh Negara!!



Badan Bertindak Selamatkan Madrasah Saliliah (BBSMS) akan mengadakan siri jelajah. Sumber SINI. Ceramah bersiri diseluruh negara bagi tujuan Dakwah dan kesedaran mengenai erti dan maksud istilah WAKAF dan HAKNYA menurut Islam.


Insyaallah dalam ceramah bersiri nanti akan turut serta dalam program ini juga ialah Ilmuan-Ilmuan Islam dan Para Ulamak serta Tuan-Tuan Guru Islam demi Perpaduan Ummah kerana Allah.

Kebanyakan umat Islam ketika ini KELIRU dengan ungkapan dan ayat-ayat mengenai Islam yang di sampaikan oleh penceramah Politik dalam perhimpunan dan dalam siri ceramah mereka.

Malah Ustaz-ustaz politik yang lebih berkiblatkan politik seperti Pas, sering memperlekehkan kisah madrasah Salihiah, jadi ianya wajib diberi penerangan sempurna supaya rakyat faham hakikat sebenar tragedi Madrasah Salihiah.


McTheory:
Dedahkan kezaliman yang Pas Kedah lakukan terhadap rakyatnya.

1 ulasan:

Tun Teja berkata...

Aku hendak menambah kritiks dari Singapura iaitu akhbar Straits Times yang bertarikh 22, January, Sunday,2012 yang dicatitkan oleh Teo Cheng Wee dari Regional Correspondence di Alor Star. Pada peringkat akhir artikel ini menjangka yang BN akan menang pada PRU13 dan sudah tentu Mukhriz Mahathir akan menjadi Menteri Besar. Tetapi apabila wartawan Teo C W bertemu-ramah dengan politik analis Ong Kian Meng, katanya,
“Pengundi bukan Melayu akan berpecah dalam pengundian mereka. Ini akan menjatuhkan angka undi ketahap negeri kerana mereka tidak suka dengan kerajaan negeri, jadi mereka akan mengundi pembangkang.
Kepada pengundi Melayu, Mukhriz cuma Pemimpin Boneka sahaja, cukuplah untuk menawan pemimpin lemah Azizan, yang akan menawan balik Kedah daripada si pemisai ini.”
Pada pendapat aku wartawan cina dari Singapura bersama ulasan dari politik analis Ong K M, adalah tidak ikhlas. Mereka tentu suka jika pembangkang menang kerana mereka akan tunggu sampai PAP bertaut dengan DAP pada masa yang yang akan datang.
Berikut adalah potongan dari akhbar ST.
"Political analyst Ong Kian Meng said non-Malays may split their vote, plumping for BN at the state level because they are not happy with the state government, but voting for the opposition at the parliamentary level.
“As for the Malays, a figurehead like Mukhriz to rally BN’s troops coupled with a perceived weak leader like Azizan, would be sufficient for a swing in Malay votes that would win Kedah back by a whisker,” said Dr Ong, who specializes in electoral analysis.