Khamis, 23 Februari 2012

GEMPAR!! Penyanyi lagu 'UMNO MAMPUS' bakal di penjara!!


Ketua Penerangan Dewan Muslimat PAS Pusat, Aiman Athirah Al-Jundi (gambar) adalah diantara 11 orang individu yang dijatuhkan hukuman penjara sehari dan denda RM2000 oleh Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur kerana didapati bersalah menyertai perhimpinan haram Mansuh ISA pada 1 Ogos 2009.

Kalau rakan-rakan pembaca sekalian masih ingat, Aiman Athirah ini adalah individu yang mengepalai sekumpulan wanita PAS dan PKR yang meroyan dan menggila terpekik terlolong apabila Anwar dibebaskan dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari dulu.


Harap jika dipenjara nanti, tiada mana-mana warden lelaki yang cuba-cuba buat kerja bodoh dengan mengancam mahu merogol beliau.

Bukan apa, dulu Aiman Athirah pernah membuat kenyataan yang dia pernah diancam untuk dirogol oleh anggota polis semasa ditahan didalam lokap.


Cerita ni Mc cilok dari blog Anak Seberang. Jangan pulak ada puak Pas kata, muslimut ni kena tangkap disebabkan konspirasi UMNO.

Biasa la puak Pas ni, kalau anjing berak depan rumah dia pun, agaknya dia tuduh UMNO yang suruh.



McTheory:
Sedangkan dia tak sedar, dia dengan anjing pun lebih kurang ja..heh..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lalu ker nak 'rogol' minah ni? Tolongg laa...!

Bagi 'free' pun aku tak bselera ...!!

Tanpa Nama berkata...

Ketua Penerangan Dewan Muslimat PAS Pusat, Aiman Athirah Al-Jundi

TAHNIAH. Biar dipenjara. ABU.

umno cepat mampus lagi bagus. Duit rakyat selamat.

Ada betina menteri kerajaan malaysia curi duit rakyat beli kondo.

B

Tanpa Nama berkata...

Tak De Beza pun UMNO ke PKR ke PAS ke memrintah Negara ini. Boleh ke Pembangkang memberi Jaminan 100% bahawa Wakil merepa nanti tak menyalahguna kuasa sekiranyer memerintah? Sama saja. PKR PAS bukan nyer maksum. Takyah la nak cerita. Depa ni nak memerintah untuk kuasa. Ada kuasa senang la nak buat kerja. Senang nak selindung agenda mereka nanti. Selagi mereka bernama manusia tak lepas dari salah dan silap. Jadi tiada bezanyer pun siapa pun memerintah. Dah kerja Iblis untuk menyesatkan umat manusia. Terutama mereka yang diberi Amanah. Kalau masa takde kuasa pun dah guna bahasa kesat jelas lah mereka ini bukan maksum.

Tanpa Nama berkata...

Tukar lbh baik