Khamis, 2 Februari 2012

KASI PANAS!! PAS fitnah BN Sponsor pelacur untuk undi PRU!!

Pelacur Support BN?



Ini satu lagi fitnah dari Ustaz Pas yang mendakwa BN telah memberikan sponsor pada pelacur untuk mengundi BN pada pilihanraya yang akan datang. Mana agaknya si mangkuk Pas ni tahu hal ni? Mungkin sebab dia sendiri selalu langgan pelacur kot, sebab tu dia tahu apa yang pelacur tahu.


Tapi kalau tak salah Mc, dulu Anwar sendiri pernah kata, semasa Bersih 2.0, pelacur-pelacur di KL semuanya sokong Bersih 2.0. Macam mana pelacur tak sokong Anwar. Sebab Anwar sendiri pun sokong pelacur, kalau tak sokong, takkanlah Anwar sanggup langgan china doll untuk puaskan nafsunya tu.

Agaknya kalau Pakatan menang nanti dan Anwar menjadi PM Malaysia. Rasanya pelacuran di Malaysia akan ada lesen dan berdaftar. Bukan pelacuran saja, apa saja maksiat akan dihalalkan. Malah seks songsang juga mempunyai pertubuhan berdaftar dan dihalalkan segala perbuantan mereka.


McTheory:
BN support Pelacur ke, atau Pakatan yang sokong pelacuran?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ustaz mangkuk ni dah tak ada modal.Modal yang besar telah dibolot oleh penipu besar,yang tinggal hanya isu pelacur,pun jadilah.

Tanpa Nama berkata...

Man,pakcik nak story kat kau sikit. . .Kalu nak bagi ceramah biar le story kau tu molek sikit. Nampak baghal sangat kau man. Kau ingat umno jahat sangat. Kau jangan nak pakai ayat quran nak pau org dgn syarahan kau tu man. Pakai otok sikit ostad man,jgn pakai kepala lutut kau bila bercakap,nampak bodoh sangat org pas ni. Apa la nasib org terengganu sekor ni,kebodohan kau terserlah sangat. Camni nak jadi pemimpin. .Alamat cina2 DAP kencing kat kepala kau la man.

Zahari Zainan berkata...

sekarang ni pun anwar jadi punaisihat selangor .. melambak pusat pelacuran cambah bagaikan cendawan di Selangor. puchong/klang/rawang ..melambak