Ahad, 19 Februari 2012

PANASS!! 1 Kampung Mengamuk nak serang Pas Kedah!!



Masyarakat Melayu di kawasan Sungai Kob hari ini berikrar akan mengepung Wisma Darulaman dalam menuntut HAK ASASI mereka sebagai Umat Islam dalam menentang KEZALIMAN Kerajaan PAS Kedah dalam masa terdekat ini, TIDAK MUSTAHIL kerana mereka betul-betul sudah BENGANG dengan kerajaan PAS yang boleh disifatkan sebagai KERAJAAN MUNAFIQ.


Gambar dan cerita Mc ni di ambil dari blog Padi Jantan, ni dah menunjukkan bahawa rakyat Kedah sudah menolak kepimpinan Pas yang entah dan apa-apa entah. Buat sesuatu perkara tanpa mengkaji dahulu kesannya. Apakah ini kerajaan yang mahu kita harapkan.

Pas Kedah sebenarnya tidak relevan lagi, dah tak boleh jadi kerajaan dah. Patut tukar saja, 4 tahun Pas Kedah jadi kerajaan negeri sebenarnya dah cukup lama untuk kita menilai kemampuan mereka mentadbir. Nampak sangat puak-puak ni lebih pandai bercakap dari bekerja.

Biarkan mereka jadi pembangkang, biarkan mereka bercakap, kerana hanya itu yang Pas Kedah tahu buat.\

McTheory:
Kita tengok apa lagi yang jadi lepas nih..

3 ulasan:

JOMO MALAYA berkata...

Salaam Sahabat... Mohon linkkan Blog saya dalam blog tuan http://pendekarawang1.blogspot.com/ dah linkkan blog tuan dalam blog saya... TQ..

Tanpa Nama berkata...

tahniah rakyat kedah, dapat jerat cina terbesar di asia. semoga kedah sejahtera

Tanpa Nama berkata...

Hari ni depa rampas tanah kita buat kubor cina didepan rumah lita. Esok depa sembelih babi dalam rumah kita. PAS BENGONG......