Isnin, 19 Mac 2012

PANASS!! Mesyuarat Pas Kedah usul pecat Parasit Phahrolrazi! Ustaz Azizan jadi hero!!



 Mc cuma nak beritahu apa yang terjadi pada mesyuarat Pas Kedah kemarin. Nampaknya 'gerakan bawah tanah' yang di lakukan oleh Phahrolrazi and the geng, sudah dapat dibaca oleh para penyokong Azizan dan pencinta kedamaian dalam parti Pas.

Pas kawasan sebulat suara membuat usul untuk memecat Phahrolrazi dan konco-konconya dari Pas Kedah sekaligus mengorbankan segala jawatan yang beliau ada. Apabila usul itu dibuat, agak kecoh sebenarnya keadaan dalam biik tersebut.


Namun disebabkan Ustaz Azizan, usul pemecatan parasit Pas Kedah itu ditolak. Ustaz Azizan yang menolak usul dari Pas kawasan. Kalau tidak dah lama Phahrolrazi dan konco-konconya jadi arwah.

Mc percaya, orang-orang parasit Pas ini tidak akan berdiam diri. Mereka akan terus berusaha untuk menjatuhkan Azizan sebagai MB.

Semua orang tahu, punca pergaduhan dan perselisihan ini berlaku apabila Azizan memberikan kontrak kepada kontraktor pro UMNO. Kontrak yang berharga rm600juta.

Dari situ, berturut-turut kisah bersiri perselisihan faham antara kedua-duanya. Sapa kata orang Pas hanya fokus akhirat, kalau dak depa tak bergaduh la sesama sendiri, sampai nak runtuh kerajaan negeri.

Mungkin la ada orang Pas yang benar-benar utamakan Islam. Tapi lagi ramai yang gunakan politik Islam untuk kepentingan diri sendiri. Politik cari makan!! Dulu dok kata kat UMNO, lanih depa pun sama saja.


McTheory:
Macam kata Hasan Ali, Pas sekarang ni dipenuhi dengan parasit! 

1 ulasan:

Johan berkata...

Dua orang ini sepatutnya membantu MB tetapi telah melakukan sabotaj. Memang patut kena singkir. Kalau ibarat Kedah sebuah kapal, MB adalah kaptennya manakala kedua-dua exco itu adalah kelasinya, jika kelasi belot, memang patut kena hukum.