Ahad, 4 Mac 2012

PANASS!! Phahrolrazi 'Menang' lawan Ostat Azizan? MB Kedah bertukar tangan?


Debaran dan penantian keputusan mesyuarat khas krisis dalaman parti Pas Kedah. Namun sudah ada pihak yang umum bahawa beliau akan menang dalam krisis kali ini!!

Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi yakin beliau akan "menang" dalam pertemuan khas yang diadakan di kediaman rasmi Menteri Besar di sini bagi membincangkan kemelut kepimpinan Pas negeri Kedah.


Pertemuan yang dihadiri oleh barisan kepimpinan Jawatankuasa Kerja Pas Pusat dan Badan Perhubungan Negeri Kedah sedang berlangsung.

Phahrolrazi, yang tiba sekitar jam 8.50 malam, semasa dikerumuni wartawan ketika memasuki pekarangan Seri Mentaloon sempat berkata:

"Saya yakin boleh menang."

Beliau diajukan soalan tentang harapannya terhadap pertemuan bersejarah malam ini

Namun angin bertiup kencang mengatakan bahawa Azizan akan digantung kerja dan diarah bercuti. Maka ada orang yang akan ambil alih tempat Azizan.

Siapa yang akan ganti tempat Azizan? Phahrolrazi ka?

Kalau betul lah dia, maka tercapailah hasratnya untuk jadi MB Kedah.


McTheory:
Namun ada ura-ura mengatakan Taulan Rasul jadi MB Kedah?

4 ulasan:

Unknown berkata...

Punggah dah Pas Kedah. Semua gila kosa punya pasai..donia2!!!

Tanpa Nama berkata...

REJIM PAS KEDAH..berjaya ’memajukan’ PEROBOHAN MADRASAH!!

itulah ‘jihad’ yg plg hebat oleh puak Khawarij PAS khususnya di Kedah..

Tiap2 hari bukan main sakan mereka berhujah ikut logik akal, bab Islam tolak buang ke mana.. konon Madrasah itu ‘cabuk’, tiada jemaah, disebarkan dgn sindiran2 buruk kpd rumah ibadah umat Islam..mereka hina tapak mulia dan bermaruah pd Islam.. mereka kata hebat sgt pasai Islam..so buatlah program pengimarahan..untuk hidupkan Madrasah tu..tp TIDAK..nafsu mereka ialah WANG!

Sedangkan mereka tidak tahu disisi Allah apakah hakikat sebenar nilai Madrasah itu..keikhlasan si pewakaf yg mewakafkan 100 tahun dulu untuk TUJUAN AGAMA.. dan doa org2 SOleh yg tidak sanggup melihat maruah syiar Islam digantikan dgn RM 1.47juta..

Maruah Islam tidak ternilai dgn wang ringgit..ttp mereka..REJIM PAS Kedah berpakat dgn Mufti untuk ‘mentaksirkan’ nilai Madrasah itu mengikut hawa nafsu mereka..berpakat dgn pemaju DAP Harbi..

dgn Mufti sekali pn terpengaruh..Mufti akhir zaman..

tksampai sebulan dr kes berat itu..kedudukan Azizan mula 'bergoncang' teruk..

So.. fikir2kan lah..siapa yg menggerakkan semua ini.. Allah Itu Maha Berkuasa! Peringatan Allah blh dtg dlm mcm2 bentuk.. sedangkan kita pun tahu sifat ASSOBIAH dan TAKSUBNYA org2 PAS pd sesama mereka wpun dicalit najis mereka tetap jilat…

Semoga Allah GAGALKAN kerja2 REGIM PAS KEdah ini meruntuhkan Madrasah Solihiah dan merosakkah syiar Islam di Kedah..

Hancurkanlah dan laga2kanlah Regim PAS ini di seluruh negera..sbg pengajaran buat umat!

Tanpa Nama berkata...

Ada aku kesah kemelut dalaman PAS?? Eheh.. dah tentu sebab PAS lah yang menghina Islam namun dituduh UMNO, PAS lah yang dijanjikan syurga membuatkan aku terpinga-pinga, almaklum aku ni jahil......

PAS lah hebat dalam semua segi dan bidang namun tanpa izin Allah, cakap tinggal cakap, masuk angin keluar asap

Orang Kedah, hangpa semua pandai pandai lah sapa hang nak pilih untuk mentadbir negeri hang tu.

Harap jangan salahkan UMNO lag lepas ni...

Tanpa Nama berkata...

baru balik dr melawat menara alor setar semalam. Terkejut dan kecewa mlihat kuil hindu sedang dibesarkan betoi2 tepi jalan besar. Sedangkan nasib yg diterima madrasah salihiah sebaliknya. Semoga Allah swt memelihara syiar Islam di Kedah.