Sabtu, 3 Mac 2012

TERPANASS!! Bila Phahrolrazi dan Ostat Azizan jadi AGEN UMNO!!


Hairan betul Mc, apabila ada mangkuk-mangkuk Pas yang masih lagi menuduh UMNO punca atau dalang dalam pepecahan Pas Kedah. Malah ada yang kata Ustaz Azizan tu agen UMNO. Agen UMNO yang mahu merosakkan Pas Kedah dari dalam. Malah ada yang kata setiap keputusan dan arahan yang Azizan keluarkan itu, berasal dari UMNO.


Dahsyat benar UMNO sekarang ni, hinggakan boleh kontrol seorang Menteri Besar Pas. Fikir biar logik sikit laa.. kalau benar Azizan tu agen UMNO, kenapa beliau tak bubar saja dun? Buat apa tunggu lama-lama lagi. Jentera Pas sedang lemah, patutnya waktu sekarang ni la, Azizan bubarkan dun. Itu pun kalau benarlah Azizan tu agen UMNO.

Itu semasa depa tuduh Azizan ni agen UMNO. Bila tiba Phahrolrazi tak mau di lantik jadi Exco, ada pulak keluar cerita Phahrolrazi dan Dr Ismail tu kena beli dengan UMNO sorang RM2juta. ha ha ha ha.. memang lawak cerita yang puak-puak Pas buat.

UMNO nak beli Phahrolrazi? Meh nak bagitau 'true' story la. Jawatan exco yang si Phahrolrazi tu pegang, boleh buat duit lebih daripada RM2juta. Tanya la si Phahrolrazi kalau tak percaya. Setakat RM2juta tu, Phahrolrazi pun tak pandang laa..

Apa yang Mc nak cerita kat sini ialah, kebodohan dan kebangangan puak Pas dalam menjawab sesuatu isu yang berbangkit. Kalau ada saja masalah dengan Pas, pasti UMNO yang akan di tuduh sebagai dalangnya. Kalau ada ahli parti mereka keluar Pas, UMNO jugak yang kena tuduh sebagai virus perpecahan.

Sedangkan, hakikat sebenar, mereka yang takut akan bayang-bayang sendiri. Orang Pas ni, kalau jumpa hantu waktu malam, selepas baik ceramah Pas. Mungkin dia akan tuduh, hantu tu, UMNO yang hantar. he he he.. Sedangkan dia sendiri pun lupa, yang sebenarnya, hantu tu dirinya sendiri.


McTheory:
Itulah penyakit gila khinzir yang berlaku sekarang nih..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

co cerite...cite lagi

Tanpa Nama berkata...

Dari dulu dulu sampai la ni yg tak elok semua nya UMNO. La ni masalah dlm kelambu sendiri pun nak sabitkan umno. Macammana nak maju klu pemikiran tetap ditahap yg sama. Macammana nak suruh majoriti sokong depa.