Jumaat, 23 Mac 2012

TUDIAA!! Adun Kedah MemFITNAH PM @NajibRazak !!

muka macam baik, tapi?...


Adun Bukit Lada, Ahmad Izzat Shauki pada baru-baru ini bertempat di Surau Taman Wira, Sungai Petani telah membuat satu kenyataan yang amat bodoh dengan mengatakan di dalam ceramahnya yang di hadiri tak sampai 200 orang, ceramah tersebut juga menampilkan Rafizi Ramli dan Saiful Izham (Ketua AMK Kedah)

"Anwar semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri, ingin menegakkan Islam di dalam UMNO dan Anwar dipecat kerana mahu menegakkan Islam di dalam UMNO, selain itu Adun Bukit Lada juga meminta ahli UMNO keluar dari UMNO sekiranya ingin menegakkan Islam di Malaysia" kata Adun Bukit Lada.


Apakah orang seperti Anwar, Adun Bukit Lada kata mahu tegakkan Islam di dalam Malaysia? Adun berkenaan patut muhasabah diri bila kata macam tu. Sepatutnya Adun berkenaan lebih memuji ulama dalam PAS, tapi beliau memilih untuk tidak langsung memuji pemimpin PAS atau ulama dalam PAS, nama yang disebut dan disanjung-sanjung ialah Anwar. Apakah Anwar pemimpin yang menegakkan Islam?

Dalam ceramah berkenaan Adun Bukit Lada juga memfitnah YAB Perdana Menteri Malaysia, dengan memberi kenyataan "Najib mengugut rakyat Kelantan dan rakyat Kedah supaya memilih BN di masa PRU nanti, untuk kesenangan hidup", Mc rasa Adun ni dah melampau sehingga memfitnah YAB Perdana Menteri Malaysia sebegitu rupa. Sedangkan Adun berkenaan dalam ceramahnya tidak pula membuktikan YAB Perdana Menteri Malaysia mengugut rakyat Kelantan dan Kedah.(Cabaran untuk Adun Bukit Lada sila saman kami sekiranya ini satu fitnah)

Rafizi Ramli dalam ceramahnya hanya menyentuh isu NFC, isu berkenaan penipuannya tentang Kos Majlis Pertunangan anak YAB PM Malaysia, Rafizi Ramli tidak mengulas panjang, kerana bimbangkan penipuannya terkantoi. Nampak sangat Rafizi sekarang risau kalau penipuannya dirakam dan saman dimahkamah.


McTheory:
Puak ni sebenarnya baling batu sembunyi tangan, pandai tuduh tapi takut nak mengaku!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pas memang pelaq..pandai fitnah..kerja tak pandai buat!!

Tanpa Nama berkata...

Artikel bodoh.. buang masa aku baca

Tanpa Nama berkata...

Adun B Lada ni Bengong..tak tau apa pun..menang pun kerana UMNO tak bersatu..PRU 13 ni dia tahu la langit tinggi rendah. Hang tunggu.....

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah. Terkena babe.