Selasa, 27 Mac 2012

TUDIAA!! Kisah Adun UMNO Melaka Kena Tangkap Khalwat!!


Identiti Wakil rakyat yang diperiksa dalam serbuan Polis disebuah pusat hiburan mula terdedah..

Dari info yang mula tersebar di alam maya ini, Wakil Rakyat diperiksa bersama 27 yang lain dalam serbuan dilakukan sepasukan polis Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) negeri di sebuah pusat hiburan di Melaka Raya di Melaka merupakan seorang yang baru dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Hal Ehwal Islam Melaka.
Kalau dah dari negeri Melaka tu.. takkanlah YB yang dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Hal Ehwal Islam Melaka itu dari PAS.. dari PKR pula jauh sekali malah dari DAP pula jangan harap!

Jadi sudah tentulah lelaki yang dikatakan ditahan ketika sedang minum dan diapit oleh dua orang perempuan itu datangnya dari UMNO..

Sabar dulu kita tengok apa yang jadi sebenarnya..



Kami orang UMNO tak suka pemimpin yang mempunyai masalah moral macam ni. Jika benar si Exco ni mempunyai masalah moral. Kami ahli-ahli bawahan tidak memerlukan pemimpin yang tidak menguntungkan kepada parti. Hukum saja pemimpin yang mempunyai masalah moral.

UMNO bukan macam Pas dan Pkr. Walaupun pemimpin Pas dan Pkr terbukti bersalah dan siap ada video lagi. Namun mereka Pas dan Pkr tetap mempertahankan pemimpin-pemimpin tersebut. Seolah-olah perkara maksiat itu biasa untuk mereka lakukan. Tambahan pula akan ada Nabi Melayu yang akan menghalalkan segala perbuatan mungkar pemimpin Pas dan Pkr.

Itulah bezanya diantara UMNO dan parti pembangkang. UMNO menolak pemimpin yang mempunyai masalah moral. Tetapi pembangkang tetap mempertahankan dan memuja pemimpin yang mempunyai masalah moral, seperti Anwar dan Badrul Amin.

Bagi Mc, pemimpin yang mempunyai masalah, harus digugurkan. Kerana disebabkan mereka, maruah parti yang akan tercalar!


McTheory:
kalau terbukti salah, HUKUM saja!!

5 ulasan:

Quantum Metal Consultant berkata...

YB ni dalam tugasan rasminya dan menyamar untuk memantau %&&%^%#$%&^*(&

apapun alasannya memang dah tak patut cium kerusi pilihanraya lagi.

CIFUT berkata...

Pas dan PKR terpaksa simpan pemimpin2 mereka yg ada masalah moral sbb hanya itu yg mereka ada. Cuba kita bayangkan klu mereka buang semua pemimpin2 bermasalah mcm ni.... apa lgi yg tinggal?

Tanpa Nama berkata...

cakap banyak tiada kawan2 kita dah cukup meluat dengan orang macam ni, kita bagi kepercayaan dia bagi kehitaman...kasi tutup terus nama dia dari politik...

gila betapa bodo yer exco agama minum dan joli...

uish astagfirullah...TOLONG SESIAPA BAGI DIA BORANG DAP ATAU KEADILAN ATAU PAS..

Tanpa Nama berkata...

muka/perangai cam ni bukan winnable candidate...buang aje.

Tanpa Nama berkata...

Memang Dasar/Prinsip Wakil Rakyat UMNO macam tu... Apa nak buat... Dulu, kini dan selamanya...sama saja...