Khamis, 29 Mac 2012

TUDIAA!! Politik Pas di Kedah Berpecah-pecah!! #saveKedah

PEREBUTAN CALON KUPANG…PAS GARU KEPALA.

Antara dua darjat calon PARASIT ciptaan Anwar Ibrahim melalui IR Phahrolrazi. Siapa pilihan orang kupang…… sekarang ni PAS kupang dah jadi 3 puak…
Geng Cikgu Johari YANG MENYOKONG KEPIMPINAN MB KEDAH, Geng Ustaz Taib YANG MENYOKONG IR PHAHROLRAZI DAN GENG ANWARINAS TULEN!!

USTAZ ABDULLAH BIN ISA bakal Calon ADUN Kupang. (PAS)

Ustaz Abdullah Isa merupakan orang seorang yang tegas dan pendidikan agama. Beliau adalah orang kuat cikgu jo...tapi sejak kebelakangan ini beliau seolah dipinggirkan dan kurang terlibat dalam aktiviti yang dianjuran oleh cikgu JO atau pun PAS Kupang. 

beliau banyak berjasa dengan YB Kupang. orang kanan yang paling setia...tetapi telah di matikan "kareir" politik ustaz helmi...
Ustaz Hilmi Bin Abd. Wahab.
TENAGA PENGAJAR SMB Baling.

Ustaz Hilmi antara calon pilihan cikgu JO (YB KUPANG)...Beliau adalah tulang belakang dan pembantu paling setia dengan YB Kupang. Kesetiaan beliau ini dapat dilihat apabila sering mewakili YB Jo dalam program PAS Kupang.

Kebanyakan ORANG LAMA dengan team cikgu jo sering "berasa hati" seolah-olah dipinggirkan ataupun "telent" mereka di "chek mate" oleh Ustaz helimi. Cerita ini dibawa oleh blog Kamera Kupang.

Sebenarnya Kamera Kupang menceritakan mengenai dua bakal calon Pas yang dah geli-geli untuk bertanding pada PRU ke 13 kelak. Cikgo Jo ni kemungkinan akan bertanding Parlimen. Jadi ada dua calon yang sesuai. Satu disukai oleh Cikgu Jo, satu lagi seteru. Kiranya Pas Kupang pun tengah berpecah belah. Dalam perebutan dua bakal calon tu.

Tapi Cikgu Jo ni ada perangai pelik sikit. Dah la malas nak buat kerja, tanggung jawab sebagai adun pun gagal. Malah Cikgu Jo ni hanya jaga geng sendiri. Makna kata dia geng Azizan, hanya jaga yang sokong Azizan MB Kedah. Kalau orang tu geng Phahrolrazi, tentunya dia akan cantaih awal lagi.

Malah perkara seperti ini, bukan hanya berlaku di Kupang. Ia juga terjadi Dun-Dun yang lain. Jentera parti Pas jadi dua, bakal calon pun ada dua. Kiranya jika salah satu tak terpilih, tentu berperang sakan la nanti, cantaih mencantaih akan berlaku dikalangan ahli Pas.

Dulu depa dok kata kat UMNO. Lanie bila depa dah pernah berkuasa. Depa lagi teruk dari UMNO. he he he..


McTheory:
YB Cikgu Jo ni yang bagi Rm50 untuk buat rumah ni. he he he..

Tiada ulasan: