Khamis, 29 Mac 2012

TUDIAA!! China Doll Anwar Sudah Datang Ke Malaysia??



Datuk Eskay kata China Doll (yang Anwar suka main tu) sudah ada di Malaysia jika Anwar untuk menyamannya, china doll akan tampil memberi kenyataan. Eskay hanya menunggu Anwar menyamannya sahaja. Itu pun kalau berani la. Jika Anwar saman Eskay, pasti semuanya akan terbongkar di dalam mahkamah. Perempuan cina atau China Doll pun telah bersedia untuk tampil buat kenyataan. Eskay kata lagi China Doll itu disimpan di Malaysia. Khas untuk Anwar sahaja. Sumber asal SINI

Teringin juga nak tengok Anwar saman Eskay. Namun kalau Anwar di pihak yang benar, tentu dah lama dia failkan saman terhadap Eskay. Ni dah dekat setahun, belum ada apa2 tindakan dari Anwar. Jam Omega pun tak muncul-muncul. Suruh sumpah pun dia tak mau. Jadi apa lagi yang Anwar nak buktikan dia tak salah? Saman saja la Eskay tu.



McTheory:
Jangan Anwar cari Eskay, sebab nak china doll lagi sudah. he he he..

2 ulasan:

KL POS berkata...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

KL POS memohon jasa baik pihak anda menyenaraikan laman kami ini di antara senarai 'BLOG PILIHAN' di blog anda mnerusi http://klpos.com/ agar info KL POS dapat dikongsi bersama pengunjung blog anda.


Semoga kita dapat berkongsi info dan pandangan membina khas buat tatapan masyarakat Malaysia amnya.


Sekian, Kerjasama dan info terbaik dari blog anda amat KL POS Kagumi. Terima Kasih.



"Paparan Info Politik menjangkaui sempadan ideologi."



KL POS Media and Services

http://klpos.com/

gohku berkata...

Kompem diimport oleh ESGAY dan rahim tamby chik perogol tuh!!! kan diorg suplier china doll utk puak2 jahiliyah umPORNO !!!