Rabu, 25 April 2012

GEMPAR!! Ceramah Mat Sabu Di Sambut Puluhan Ribu Orang!! #Pasrabut



Bila kita dengar nama Mat Sabu kita membayangkan betapa rakus dan kejinya beliau berceramah. Maki hamun dan fitnah ni, bagi beliau adalah perkara biasa. Namun bagi pengikut Pas, nama Mat Sabu ni, umpama hero laa.. kalau Mat Sabu turun ceramah, kurang-kurang pun mau ada 4-5 ribu orang datang. Ishh.. betul ka Mat Sabu ni masih lagi power macam dulu?

Mai kita tengok artikel yang Mc ambil dari blog Keris7Lok

Cuba tengok.. kosong saja pun ceramah..

akhbar tu memang patut buat macam tu saja..

3 orang dengar ceramah mat sabu? biaq betui?

Semalam Keris singgah nak tengok berapa ramai hadir ke Ceramah Pra Bersih Kuala Langat. Sehari sebelum itu penganjur ada memberi perkhabaran bahawa yang akan hadir lebih daripada 5000 orang kerana Mat Sabu datang! Pengundi Kuala Langat ada dalam lingkungan 89 ribu lebih tetapi yang datang cuma 150 orang sahaja. Gagal atau tidak?

Kalau tengok gambar pertama diatas, ketika itu Dr Rani yang berucap dan masa itu hanya seorang sahaja jumud PAS yang duduk untuk dengar dia membebel. Kemudian kalau ikut senarai Nurul Izzah patut hadir sebagai penceramah tapi Keris ada terdengar penganjur berbincang dibelakang pentas berkata Izzah tak mahu datang sebab tak ramai yang hadiri ceramah. Betul atau tidak yang itu Izzah kena jawab sendiri.

Sudahlah tak ramai yang hadir, apabila Mat Sabu berucap hujan terus rintik-rintik. Orang kata hujan satu rahmat tapi kalau masa ceramah hujan itu tandanya suruh balik! Petanda Allah bersama UMNO dengan tidak dibenarkan mereka yang hadir mendengar Mat Sabu Syiah berucap.

Nantikan gambar eksklusif ceramah tersebut yang menunjukkan bukti mereka yang hadir ini cuma yang tegar. Bagi pengundi di Kuala Langat mereka menolak Bersih3.0 kerana percaya akan transformasi PM yang lebih mesra rakyat dan janji PM sentiasa dikota. Ada makcik peniaga tu cakap hanya orang tak ada otak dan tak mahu berfikir sahaja akan pergi demo bersih. Semalam sudah jadi batu pengukur kehadiran demo bersih nanti. Jangan terkejut kalau tetiba keluar fatwa PAS wajib turun demo dan syahid.

P/s: kalau tempat kuat PAS pun hanya dapat 150 orang daripada 89 ribu lebih pengundi, Keris nasihatkan PAS tak payah join Bersih 3. Buat malu je...

McTheory:
tu baru Keris nasihat, kalau Mc nasihat.. bubar saja la Pas tu.. buat malu saja!!  ha ha ha..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju sangat dengan cadangan Mc itu. Iaitu BUBAR sahaja PAS itu. Aman dan selamat negara kita. Orang orang Melayu akan menjadi kuat kerana jitu bersatu padu. Tak caya cubalah....salam MM NATAR Subang Jaya.

Tanpa Nama berkata...

kau ni xder otak nk fkir.
skong pmimpin kejam.
masih xsedar duk tgk brita dr pkul 8 sampi 8.30 duk fitnah semua pakatan xbaik.

puihhhhhh...
pmimpin umno kaya
korg kayap...