Ahad, 1 April 2012

GEMPAR!! Kereta Anwar KEMEK, UMNO Yang Salah?? #AnwarBenIsrael


LIhat gambar di atas yang memaparkan kereta Anwar yang kemek. Kejadian ini terjadi di Kota Bharu, ada yang kata itu balingan batu dari orang UMNO. Ada pulak yang kata itu ketukan kayu dari orang UMNO. Kiranya kalau jadi apa-apa pada Anwar atau keretanya. Anwar tanpa usul periksa, terus menuding jari kepada UMNO.




Sedangkan pada hakikatnya, Anwar sendiri pun tak pasti kenapa keretanya kemek. Apakah ini cara Anwar untuk meraih sokongan politik? Meraih rasa kasihan daripada penyokongnya serta orang ramai? Apakah Anwar sudah tidak ada taktik lain untuk mendapatkan sokongan?

Sejak dari isu mata lebam, suntikan HIV, arsenik dan leher terkehel, semuanya digunakan untuk menagih simpati rakyat bagi mendapatkan sokongan. Sedangkan perkara diatas semuanya dusta dan rekaan semata. Kecuali mata lebam, itu pun Anwar berlakon lebih-lebih dari yang sepatutnya. Siap tambah pakai celak untuk menonjolkan lagi lebam matanya tu. he he.. punya la nak bagi orang kasihan.

Senang cakap, pembaca blog dan rakyat Malaysia, perlu faham dan kenal Anwar ni. Apa saja yang berlaku, dan perbuatannya, tentu akan ada mainan politik yang akan beliau lancarkan nanti. Untuk mudah faham, dengar saja pasal Anwar Ibrahim, ABAIkan. Banyak berlakon dari realiti. Orang macam Anwar, cakapnya mana boleh PAKAI. Dengar Boleh percaya jangan!


McTheory:
Orang Gila Mabuk Kuasa, ABAI kan saja!!

Tiada ulasan: