Jumaat, 13 April 2012

GEMPAR!! Pesanan Ahli Pas kepada Ahli Pas yang lain!! #saveKedah


Individu diatas sedang berbual mengenai siapa? Siapa mereka tu? YB mana yang tak bertanggung jawab dan tidak pedulikan kawasannya?

Che Uda Che Nik (Ahli Parlimen Sik-PAS)

Ooo.. siapa dua orang yang sedang berbual didalam video tersebut?

Abdul Wahad Shaari

Ahli Parlimen Sik kenal tak lelaki ini ?? Bukankah lelaki ini sepupu Ahli Parlimen Sik ?? dan juga pengerak PAS sehingga Ahli Parlimen Sik boleh menang pada PRU 12..untuk pengetahuan semua, Abdul Wahab ni sudah 30 tahun lebih menjadi hardcore PAS di Mukim Teloi Tua,S ik. Kedah.

Dulu kalau BN nak pacak bendera di Kampung tersebut, BN perlu berhadapan dengan Abdul Wahab ni dulu..mana ada BN nak berani pasang bendera..namun kini di hadapan rumah Abdul Wahad sendiri telah ada Bendera BN dan UMNO dan tak siapa berani usik bendera tersebut.

Mat Isa
Mat Isa ni pulak di antara penyokong kuat PAS mukim Teloi Tua, beliau menjadi Ahli PAS sejak azali lagi, niat untuk Mat Isa memasuki UMNO sudah lama, setelah kecewa dengan Ahli Parlimen Sik, Adun Jeneri dan juga MKK, tapi keinginan Mat Isa memasuki UMNO tiba kemuncaknya bila peristiwa anaknya terlibat dengan kemalangan dan tidak ada seorang pun wakil daripada PAS yang datang menziarah kerumahnya.

Sedang pernah sekali ceramah Pas diadakan berhadapan dengan rumahnya hanya selang beberapa meter sahaja tak sampai 10 meter untuk Adun dan Ahli Parlimen Sik melangkah kerumahnya, menziarahi anaknya yang memerlukan bantuan, namun tidak ada seorang pun yang datang jejakkan kaki.

Akhirnya yang datang menziarahi anaknya dan memberi bantuan ialah Adun Jelatik Datuk tajudin. Sejak daripada itu, Mat Isa berubah hati dan menyertai perjuangan UMNO.


McTheory:
Mereka semua dah sedar, anda rakyat Kedah bila lagi?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila susah baru ingat umno...

korang ni jenis yg lambat bersyukur la tapi alhamdulillah la sebab korang dapat jugak hidayah dari terus hanyut dgn politik gila pas ni...

pejuang hamas...

Tanpa Nama berkata...

PAS mengamalkan politik GILA dan SEKULAR.. org jahil saja yg sokong PAS.. terang2 duk sapu najis DAP dgn PKR..gadai habih maruah Islam dan Melayu.. menatang apa yg baiknya PAS ni?

tolung hbaq mai sat???