Jumaat, 13 April 2012

TERPANASS!! KU LI Sila Duduk Diam-Diam Atas Jamban Emas Kat Rumah ko!!



Apa masalah dengan Ku Li ini? Apa yang beliau tak puas hati dengan UMNO? Semasa beliau menjadi pengerusi Petronas berapa LORI harta Petronas yang dia SAPU? Sekarang bila dah tak laku, beliau sering mengeluarkan kenyataan yang bukan-bukan.

Apakah Ku Li sudah mengidap penyakit monopaus? Hinggakan meroyan dan otaknya ada sikit tak betul? Baca apa yang Ku Li kata mengenai Bersih 3.0
Veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah dan bekas Ketua Pemuda Umno Kelantan, Dr Zayadi Awang Noh secara terbuka menyatakan sokongan terhadap perhimpunan Bersih 3.0 bagi memastikan pilihan raya lebih adil dan telus.


“Kita mahu peranan media lebih adil dan bebas. Begitu juga dengan penggunaan jentera dan kakitangan kerajaan ketika pilihan raya tidak boleh disalahgunakan. Kita mahu pilihan raya benar-benar adil dan bebas.


“Malah ia selaras dengan tuntutan Angkatan Amanah Merdeka. Jadi saya serah kepada ahli-ahli Amanah untuk hadir pada perhimpunan tersebut pada 28 April ini,” kata Tengku Razaleigh menjawab soalan penonton pada Bicara UT6 – PRU-13 Perjuangan dan Amanah di Kelantan Trade Centre.


Rupanya masih ramai parasit tua dalam UMNO. Parasit macam ni yang selalu mendatangkan masalah pada UMNO. Walaupun tak besar pengaruhnya, namun ia tetap boleh memecah belahkan perpaduan dalam parti. Andaikata Ku Li tidak mahu bersama dengan UMNO lagi, guna cara Kadiaq, undur diri dengan baik. Kemudian, nak hentam UMNO ka, nak kutuk UMNO ka ikut suka.

Dulu ada orang kata kalau Anwar masuk penjara, Ku Li jadi PM (kalau pakatan menang la). Namun, Anwar tetap di luar. Apakah jawatan untuk Ku Li kali ni? TPM? Kalau macam tu, Anwar kena wujudkan 3 jawatan TPM, kerana Anwar menjanjikan jawatan TPM kepada 3 individu, termasuk Ku Li. he he he..


McTheory:
Habis la Dap, Pas dan Ku Li di kencing Anwar!! ha ha ha..

Tiada ulasan: