Ahad, 22 April 2012

PANASS!! Adun Pas Kedah Malas Baloq Liat!! #AdunMalas


Lihatlah dengan mata kepala kalian sendiri wahai pengundi2 Dun Bukit Lada sekalian. Inilah wakil rakyat yg kalian pilih utk mewakili suara dan membela nasib kalian di dlm Dewan Undangan Negeri Kedah..
Ketika dewan sedang bersidang, ADUN BUKIT LADA daripada PARTI PAS leka melayan FB. ADUN BUKIT LADA Ahmad Izzat Mohamad Shauki LANGSUNG TAK AMIK BAHAGIAN DALAM PERBAHASAN KETIKA DUN KEDAH BERSIDANG BARU2 NI..daripada awai sampai abih asyik dok main FB ja.. walhal rakyat di Kampung Bukit dlm kawasan Bukit Lada sedang menghadapi masalah bekalan air sampai berhari2..sepatutnya ADUN BKT LADA ni boleh membangkitkan masalah dan rintihan rakyat di kawasan yang diwakilinya..bukannya dok sibuk main FB.

Berkatkah elaun wakil rakyat yang dimentekedarah oleh Yb Izzat ni? Terang2 si Yb Izzat ni tidak melaksanakan tanggungjawap dan amanah yang dipikul olehnya..hangpa nak bagi undi lagi ka kat orang dan parti yang macam ni pada pru13 nanti? Lepas ni Yb Izzat akan digelar sbg YB FB..INGAT DAN TANAMKAN DI MINDA DAN HATI KALIAN..YB FB.. INGAT YB IZZAT INGAT YB FB..mudahkan. Kalau jumpa dia dimana2 pun..panggil la dia YB FB..dia takkan boleh marah sebab itu adalah hakikatnya..HIDUP YB FB!!!

TQVM Aktivis Umno Pekan Naka

1 ulasan:

Unknown berkata...

Nasib baik tgk FB, kalau kantoi tengok porno mcm kat Indon, lagi haruuu...

MENGAPA ANWAR IBRAHIM MENYOROK DALAM KAIN NURUL IZZAH? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/