Khamis, 5 April 2012

TERPANASS!! Aziz Desa BENGANG Dengan Husan Musa kerana Menghinanya!!


Blog Gelombang Kick mendedahkan perangai sebenar Husam Musa yang kurang ajar terhadap COO KTC , Aziz Desa.

Berikut adalah kenyataan yang dibuat oleh COO Kelantan Trade Centre, Aziz Desa terhadap Exco Kerajaan Negeri Kelantan, Datuk Husam Musa, semua kenyataan ini dibuat sehingga jam 3 pagi tadi. Mungkin beliau juga tidak dapat melepkan mata sekiranya tidak meluahkan apa yang tersimpan didalam hatinya.
Bagaimanapun nasib beliau selepas ini tidak diketahui lagi, samada terpaksa melepaskan jawatan tersebut dengan gaji beliau yang difahamkan sebanyak RM18k sebulan.

Turut dilaporkan orang yang membawa beliau ke KTC dikenali sebagai 'Zarina', namun siapakah zarina itu belum dapat dipastikan, Aziz yang dikatakan lantang mengkritik pentadbiran Kerajaan Negeri berkaitan sampah kotor, jalan berlubang dan pelbagai lagi kecacatan kemudahan asas yang lain.

Melalui pemerhatian GK, kelantangan beliau itu tidak disenangi oleh beberapa pihak yang lain, dan ada juga yang mempertikaikan perlantikannya sebagai COO di KTC seolah-olah tiada orang tempatan yang layak untuk mengisi jawatan tersebut.

Apapun ini hanyalah kenyataan dari sebelah pihak, bagaimana dengan sebelah pihak yang lain, kenyataan kedua belah pihak adalah perlu untuk menilai keadaan yang sebenarnya. Sama nantikan.... Anda Mampu Mengubahnya.


Makin panas.. nak tahu selanjutnya boleh klik baca kat SINI

McTheory:
baca bagi habis, baru tau betapa buruknya perangai Husam Musa!!

Tiada ulasan: