Sabtu, 7 April 2012

TERPANASS!! Hasan Ali Boleh Buat Azmin Ali Bunuh Diri!! @AzminAli



Bekas Ketua Penerangan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Ampang, Mohd Isa Mohd Saidi berkata beliau akan membawa isu tersebut ke mahkamah sekiranya dipecat sebagai ahli parti.

“Setakat ini saya terima pemecatan sebagai Ketua Penerangan Cabang Ampang. Itu hak beliau (Zuraida Kamaruddin) sebagai Ketua Cabang Ampang.


“Tapi kalau saya terima surat pemecatan sebagai ahli PKR, daripada pusat saya akan bawa kes ini ke mahkamah,” katanya kepada mStar Online pada Jumaat.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas isu pemecatannya sebagai Ketua Penerangan PKR Cabang Ampang pada Khamis.

Ditanya sama ada beliau benar-benar muflis seperti yang didakwa oleh Zuraida, Isa tidak menafikan perkara tersebut namun jelasnya Jabatan Insolvensi tidak memadamkan namanya daripada senarai tersebut setelah beliau selesai membayar jumlah pinjaman.

“Saya mengaku pernah muflis tapi sudah lama pada tahun 1994. Sudah 15 tahun dan saya pun sudah habis bayar hutang tersebut. Cuma Jabatan Insolvensi tidak mengemaskini status, saya sudah tidak muflis.

“Saya kesal dengan Zuraida, kenapa perlu sentuh isu peribadi, sedangkan saya dan ahli Cabang Ampang yang lain mahukan penjelasan mengenai pemilikan saham oleh Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali,” katanya.



Huhu.. bila Azmin ditekan habis-habisan, mula la gelabah habis semua kroni-kroni kesayangan yang selama ni Azmin bela. Tapi kenapa semua nak gelabahkan? Kalau benar Azmin tak salah, dan semua tuduhan itu hanya tohmahan, sila la jawab dan buktikan. Kalau rasanya tak berapa nak jelas soalan yang Hasan Ali bagi tu, meh Mc ulang tayangkan video soalan Hasan Ali pada Azmin tu, mana tau, kot-kot la Azmin lupa. heh..



McTheory:
Jawabla Azmin oii.. jawab..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Azmin Ali nak bunuh diri lompat KLCC!

Tanpa Nama berkata...

Apa ingat UmnGok LEMBU tu baik sangat ka? Lagi haram jadah!

Tanpa Nama berkata...

ni bkn cita pasal lembu.ni cita pasal menjual isteri.....setelah bontot sendiri dijual kpd nuar.........ada berani saman

Tanpa Nama berkata...

Kesian penyokong pr tak dpt trima hakikat pemimpin mereka sangat rendah moral.
Pemimpin bn pun bukan semuanya baik.tapi takde lagi le yg sanggup buat macam apa yg orang kata azmin buat.
Woi maruah bro.tak kan nak diam aje.kalau azmin laki bini tak kisah, anak dia macam mana. Tak kesian ke kat anak. Kalau tak salah, bersihkanlah nama yg dah busuk tu.

Tanpa Nama berkata...

dah terlampau banyak makan hasil lendir mati tercekik lendir