Sabtu, 7 April 2012

TUDIAA!! Ambiga Mati Tercekik! Mahasiswa Tolak Demontrasi!! Sokong #AmanKampus #Bersih3




Nampak gaya S. Ambiga dan pasangan secocoknya Sasauan Negara A. Samad Said (nama pun ada secocok, ada abjad didepan) akan merana mati tercekik dan bunuh diri, kerana plan mereka untuk memperbodohkan mahasiswa akan terhapus apabila golongan bijak pandai mahasiswa mentah-mentah menolak demontrasi yang bertujuan politik dan memperbodohkan diri mereka.


Mahasiswa bijak menolak, mahasewel yang kurang bijak, tak tahu la. Sebab mahasewel ni golongan pelajar yang otaknya agak kurang sikit. Mereka yang tergolong dalam mahasewel ni selalunya pointer cukup-cukup makan dan harapan nak kena sepak dari Universiti tu tinggi, sebab tu mereka ni tak 'sayangkan' tempat mereka belajar dan sayangkan pelajaran mereka di Universiti.

Jenis perut kering, tak sayangkan mak bapak pun tergolong dalam geng mahasewel jugak. Orang suruh belajar tapi dorang nak buat kacau. Rasa macam dah pandai sangat, last sekali kena tumbuk jugak. Contohnya macam si haram jadah Mahasewel besar si Adam Adli.

Dari buat kacau, baik sokong Aman Kampus, buat kerja kemasyarakatan, tolong orang, bantu orang susah. Dapat pahala, orang pun suka. Aman damai..


McTheory:
Tak payah takut nak kena tumbuk, kalau tak percaya baca kat SINI

Tiada ulasan: