Sabtu, 5 Mei 2012

EKSKLUSIF!! Anwar dan Ambiga DI PUKUL, DI PIJAK dan DI BAKAR!! #saveKedah #bersih #bersih3

Puak NGO Baling ni marah betul dengan Anwar dan Ambiga. Hinggakan mereka sanggup membuat patung bermukakan Anwar dan Ambiga untuk dipukul dan dibakar bagi menunjukkan rasa ketidak puasan hati mereka terhadap perbuatan dua ekor pengkhianat negara tu.

Patung Anwar dan Ambiga dipukul..

Sepak pulak..

Tak cukup tu.. tarik rambut lagi..

Bakar!!

Habis la Anwar dan Ambiga di bakar!!

Membakar pengkhianat negara!!

Hari ini 10 NGO yang berpusat di Baling membuat laporan polis. Laporan di buat di Balai Polis Baling, tujuan laporan di lakukan adalah kerana pihak NGO ini menentang keganasan yang di lakukan pihak yang tidak bertanggungjawab yang membuat huru hara dalam perhimpunan BERSIH.

Dalam masa yang sama. NGO-NGO Baling juga mendesak pihak berkuasa mahu pun Peguam Negara mengambil tindakan tegas kepada pihak penganjur BERSIH dan kepada individu yang di kenal pasti mencetuskan keganasan yang melampau dalam perhimpunan Bersih 3.0 tempohari.


McTheory:
Hapuskan pengkhianat negara!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya punya la cari macam2 keywords kt google utk cari apa yg blaku kat baling pagi td.. masa tu on da way nak p keja n tgh lmbat time tu.. tiba2 terserempak dgn org ramai yg tgh bjalan ke balai polis baling.. serius, saya benci anda semua sbb saya lambat ke tmpt keja td