Sabtu, 5 Mei 2012

TERKINI!! Akhirnya Si Khalid Ismath Syiah Sesat Di Tangkap POLIS!!


Diatas adalah gambar si mamat syiah yang berlagak kononnya mahu meludah polis dan sokong semua anggota polis dibunuh!!

Cakap bukan main sombong dan riak, kena tangkap, terus jadi skema beruk. he he..


bukti-bukti si Khalid syiah menghina POLIS!!


Seorang mahasiswa Universiti Teknologi Mara (UiTM), Khalid Mohd. Ismath ditahan selepas hadir menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur di sini hari ini.

Khalid ditahan selepas dipercayai mengeluarkan satu kenyataan dalam laman sosial Facebook miliknya baru-baru ini bahawa dia bersetuju jika kesemua polis dibunuh.

Dia hadir bersama seorang peguam dan ahli keluarganya pada pukul 10 pagi sebelum ditahan dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Cheras untuk siasatan lanjut.



McTheory:
Syabas PDRM, ajar sikit si syiah sesat nih..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dia bole ugut Polis - PDRM., dan dilepaskan begitu sahaja..., nyatalah bahawa Polis kita sudah hilang integritinya...

Kita ingin lihat KETEGASAN Polis dalam melayani manusia2 yang berniat jahat seperti ini..., kerana Polis adalah lambang keselamatan rakyat negara ini. Andai Polis boleh dipermain2kan dengan pelbagai tuduhan dan kata2 nista., maka ternyatalah bahawa Polis hari ini adalah dari mereka yang tiada hemat yang tinggi...

Rakyat sedang memerhati......

Tanpa Nama berkata...

Kalau mamat ni x kena apape..lepas ni lagi 1000org akan buat benda yang lagi teruk dari si keparat ni..ambil tindakan..maruah PDRM bkn di bawah tapak kasut..sekian..

Tanpa Nama berkata...

Bru dok dlm balai polis muka dah mcm tahi,2 xmsuk dlm lokap,2 pown jgn nak bnuh polis hahaha

POPO berkata...

dia bukan menyerah tapi telah ditipu oleh PDRM katanya hanya mahukan keterangan tetapi sebaliknya,telah ditipu dan ditahan.polis memang..dah laa kaki pau..no offence to those yang anti rasuah,tapi buat yang kaki pau tuh,ubah2 laa..no wonder korang tak pergi jauh,duit haram,perut buncit.

Tanpa Nama berkata...

owg kurang cerdik cm POPO je leh ckp g2.. negara kt ad undg2, pdrm da ambik tindakan , kt tgk jelh pe akan jd pd khalid ismath syiah 2 ...