Jumaat, 4 Mei 2012

KASI PANASS!! Kadiaq DI BALUN Adiknya Sendiri!! #saveKedah


Nah hambik wahai Tan Sri Kadiaq oii.. Datuk Musa adik kandung hang sendiri boh balik muka hang. Buat malu family saja la Kadiaq. Duduk dalam UMNO buat harta sampai berbukit-bukit. Bila tak dapat apa yang dia mahu, merajuk, keluar parti. Buruk perangai sungguh.

Pada yang nak tengok siri video ni dari 1 sampai 3, boleh klik kat SINI

2 ulasan:

Awanama berkata...

crita sebenarnya..kadiaq ni melobi jadi pengerusi MAS..tp DS Najib tak bagi muka kat mamak ni..tu yang frust menonggeng tu..divert ke pkr cari payung...

Awanama berkata...

saya setuju dengan anda...dari sumber yg boleh dpercayai, di saat2 nak bersara si kadiaq ni mmg ada niat mintak dgn pm bagi dia post pengerusi mas...tp tau jela..kalo dah mr bombay tu mr bombay jugak la...pusing sana jilat sini tup tup x dpt...cari lubang nak jatuhkan org yg dia sakit hati sgt tu