Jumaat, 4 Mei 2012

TUDIAA!! Video Anwar Ibrahim Lupa Makan Ubat, Sawan Gila Babi!! #TIBAI



Cuba anda lihat video Anwar yang memarahi wartawan dari The Mole. Dengar saja laman web itu ada kaitan dengan UMNO. Lihatlah betapa melentingnya dia. Dah macam orang gila meroyan pulak jadinya. Ko buat sidang media, biar la orang tanya, yang ko sibuk nak tanya orang pulak tu kenapa?


Dah tua nak mampus pun dok jadi bodoh dengan gaya lama jugak. Dah macam orang gila tak makan ubat nampaknya Anwar ni. Ohh.. lupa pulak, Anwar kan ada penyakit UMNOphobia dan saikoofBN. Agaknya dia lupa makan ubat, tu yang jadi macam tu tuuuu..




McTheory:
Gay tua sudah mengamuk.. larikkk..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anwar ibrahim? mati kering pun aku takkan pooojaaaa manusia sekor ni! TAKDER LANGSUNG RASA HORMAT AKU PADA MEREKA NI!

Tanpa Nama berkata...

anwar ibrahim? mati kering pun aku takkan pooojaaaa manusia sekor ni! TAKDER LANGSUNG RASA HORMAT AKU PADA MEREKA NI!

Unknown berkata...

Kebebasan media hanya utk media pro-pembangkang sahaja...

NURUL IZZAH BODOH! ISU PENGUNDI HANTU PUN TAK FAHAM? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Osama berkata...

Jelas la spesis UMNO kacukan Lembu2 yg dudok di Kondo2 ni lah yg membenihkan "Umat Melayu Naif Otak" konon nya tulang belakang BN rupa2nya jdi Beban Negara.

Singkirkan UMNO yakni Umat Melayu Naif Otak nya & BN kelak jadi Beban Negara pda PRU 13 nanti!

femes berkata...

anwar ni cakap tak serupa bikin. apa yang dia cakap semuanya dia dan kroni2nya dah buat dan balun masa mereka di dalam umno dulu. apa yang keluar dari mulutnya umpama najis. mungkin osama 4mei2012 salah seorang yang sanggup jilat najis tersebut. kita singkirkan parti kelentong rakyat (PKR) dan parti apa saja (PAS) pada pru 13 nanti.

Tanpa Nama berkata...

anwar ibrahim dulu UMNO...sekarang PKR...UMNO,PKR,UMNO,PKR,UMNO,PKR,UMNO,PKR,UMNO,....orang yg sama...spesies katak juga...2x5=10...pimai...pimai...tang tu gak! benci UMNO sekarang...dulu sayang UMNO...ini la fakta nya...PKR=UMNO...dah kalah diam2 je la!