Isnin, 21 Mei 2012

PANASS!! Akibat Gambar SEKSI Nora Danish Mohon Maaf!!



Pelakon jelita, Nora Danish semalam memohon maaf berikutan penyiaran gambar-gambar seksinya dalam sebuah majalah hiburan yang berada di pasaran sewaktu dia berada di Tanah Suci Mekah baru-baru ini.

"Saya akui gambar-gambar saya yang tersiar itu agak melampau dan mengaibkan saya.

"Saya sendiri berasa malu kerana berpakaian sebegitu tambah lagi dengan status saya sebagai ibu tunggal. Saya tahu itu salah saya, saya mohon maaf kepada semua pihak atas keterlanjuran saya," katanya ketika dihubungi di sini semalam.

Nora sebelum ini dikritik kerana membenarkan aksi ghairahnya dirakam sebelum disiarkan dalam majalah tersebut untuk keluaran bulan ini.

Menjelaskan keadaan, katanya, sesi fotografi untuk majalah tersebut sebenarnya telah dilakukan sejak awal tahun ini.

Mc tengok gambar kat bawah ni, memang patut pun Nora minta maaf.. dahsyatt..



Pesanan Mc kat Nora, tak payah seksi-seksi la Nora, awak tu dah lawa, segak dan cantik dah pun. Pakai tutup-tutup pun orang nampak cantik. Pakai buka-buka macam ni, buat orang geram saja buat apa.. he he..


McTheory:
Tak geram ka tengok? hehe..

2 ulasan:

Farmasi.SKSLink.com berkata...

Biarlah jadi promosi sakan publisiti

Tanpa Nama berkata...

Mmg seksi r nora....i love it