Selasa, 8 Mei 2012

PANASS!! Neelofa Di Tawar Habuan Seks??



Bagusnya Neelofa menolak mengadakan hubungan seks walaupun ditawarkan pelbagai habuan duniawi. Inilah contoh artis yang berakhlak walaupun pakaiannya seksi. Tak macam seorang pemimpin Pakatan ni, pantang dahi licin sikit saja, terus terkam mangsa.

Pakaian tidak melambangkan akhlak. Walaupun ada kaitannya, tetapi luaran tidak mengambarkan dalaman. Muka yang cantik tak semestinya baik. Namun muka yang tak cantik, tak semestinya tidak baik. Namun, jika muka dah tak cantik tu, jaga2 la adab sopan, supaya orang tengok pekerti tu baik. Ni dah la buruk, perangai pun buruk, lama-lama jadi serupa beruk.

Tengok video dibawah, seorang pemimpin tertinggi PKR yang terlibat dengan skandal seks seorang mahasiswa dari IPT di Selangor.



Mengikut maklumat yang Mc dapat. Memang ada rancangan untuk kenakan Azmin Ali. Azmin telah berkunjung sebanyak dua kali ke rumah perempuan tersebut untuk melakukan hubungan seks. Namun pada kali pertama Azmin agak2 takut, kerana ada cctv dirumah terbabit.

Tetapi pada kali kedua, Azmin ingat dia bijak, dengan melakukan hubungan didalam bilik air. Sedangkan perangkap sudah dipasang, dia tidak tahu bahawa ada cctv di dalam bilik air.

Akhirnya Azmin terperangkap dengan godaan nafsu. Masuk perangkap. Nak tahu siapa yang sebenarnya yang keluarkan video tersebut? Nanti kita sambung pada hari lain pulak. Singgah la selalu di blog Mc, kerana yang terbaik dan terpanas ada disini!


McTheory:
Ada bini orang lain pakai, nasibb nasibb..

3 ulasan:

Awanama berkata...

BOSAN LERRRRRRRRRRRRR woii lawa sangat ker budak pompuan nie beriman sangat ker budak pompuan nie pooorahhhhhhhhhhh

kmjptz berkata...

Habis kau tu dah bagus sangat hengsem SANGAT!!! dah tinggi sngt iman???....apsal tk bwat rancangan "mari beriman" kat rancangan tv tu.....dah bagus neelofa jadi artis kau apa ada??? PORRRAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Awanama berkata...

Berakhlak tapi seksi???