Isnin, 28 Mei 2012

PANASS!! Putrajaya Di Tawan Oleh Belia!! #HBN2012 #BeeAntBlues

Masih ada bunyi-bunyi cengkerik yang mempertikaikan jumlah belia yang datang ke Putrajaya. Kat sini Mc ada beberapa keping gambar yang menunjukkan bukti Putrajaya ditawan oleh belia selama 5 hari berturut-turut.






Lihatlahh.. penuh sesak!! Nak bergerak pun susah, setiap acara yang dianjurkan mendapat sambutan. Ada pentas lagi melayu, lagu asli, pancaragam, rock, slow rock namun acara paling hebat dan mendapat sambutan ialah acara yang dituntut oleh kaum cina, iaitu pentas K-Pop, artis K-Pop dari Korea dijemput khas untuk buat persembahan. 

Jutaan belia telah berkumpul, jutaan belia telah memberi sokongan terhadap program kerajaan. Himpunan Jutaan Belia ini, berlangsung dengan aman. Kawasan yang tidak dibenarkan masuk, mereka tak merempuh masuk. Tak pula nampak pula sebarang provokasi dilakukan terhadap polis. Polis pula kelihatan tenang melakukan tugas mereka.

Belia yang datang amat berdisiplin tinggi, mematuhi undang-undang negara. Tak pula ada kes-kes kena pukul atau dipukul. Sesungguhnya belia Malaysia sudah dididik dengan disiplin dan cintakan negara, yang jahat-jahat tu, berapa kerat saja..

Walaupun himpunan ni berjuta, tapi tak lah kacau bilau macam himpunan bersih yang 22 ribu orang tu.. orang hanya datang 22 ribu, tapi Anwar canang kata 300 ribu orang datang.. kah kah kah.. lawak-lawak!


McTheory:
Inilah bukti belia Malaysia sudah makin tertamadun tinggi!

Tiada ulasan: