Rabu, 2 Mei 2012

TUDIAA!! Khalid Ismath Setuju JIka Bunuh Semua Anggota POLIS!! @PDRMsia @HishammudinH20

"Saya setuju jika semua polis dibunuh. Kerana begini caranya mereka melayan rakyat. Jadi setiap kali demo, tidak ada rundingan dengan polis lagi. Lawan tetap lawan" 
Kata-kata ugutan yang dikeluarkan oleh :
  • Nama : Khalid Mohd.Ismath
  • Jurusan : Tahun 2 pengajian undang-undang di UiTM Shah Alam
  • Umur : 22 tahun
  • Asal : Kampung Raja Uda, Pelabuhan Klang
  • Jawatan : Naib Pengerusi Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami)
Panas rasanya hati bila Mc baca artikel yang Mc petik dari blog YY. Bukan main berani lagi budak muka beruk ni menunjukkan biadapnya terhadap anggota PDRM. Ini bukan sekali dua dia tunjukkan sifat biadap dan kurang ajar. Kebiadapan pelajar Tahun 2 Jurusan Undang-Undang UiTM Shah Alam ini semakin menjadi-jadi sejak demo di hadapan pagar UPSI ketika malam tahun baru.

Pelajar yang GAGAL dalam semester yang lalu ini,  pernah melemparkan fitnah jahat kepada PDRM ketika kejadian demo di hadapan pagar UPSI dengan menulis cerita berbentuk fitnah di laman blognya.


FITNAH KHALID ISMATH KE ATAS PDRM KETIKA DEMO UPSI
Kali ini budak yang GAGAL dalam pelajaran ini cuba menghasut serta mengugut untuk membunuh semua anggota PDRM. Ketaksuban budak ini terhadap Anwar Ibrahim menyebabkan dirinya menjadi semakin biadap.

Sewajarnya pihak UiTM mengambil tindakan ke atas pelajar ini, kerana lebih lama pihak UiTM menyimpan pelajar berperangai biadap dan kurang ajar ini, saya khuatir fahaman 'gila' yang diamalkan beliau akan merebak dalam kampus tersebut.

Biarlah bapanya menempatkan beliau di IPTS lain yang mana kos pengajian untuk jurusan yang diambil mungkin mencecah puluhan ribu.

Baca juga serangan komen yang dibuat di SINI


McTheory:
Dia nak rasa gigi bertaburan kot?? heh..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

menatang ni memang nak kena ni. sebelum ko nak bunuh polis meh aku nak bunuh ko dulu...ada berani. memang haram la ko ni.

Tanpa Nama berkata...

Anak-anak Polis Di UiTM,Emak dan Ayah kamu di panggil Anjing dan skrg nak dibunuh pula...Takkan diam aje...

Tanpa Nama berkata...

Xpa mlm ni gak aq g cri kafir babi yg dok dlm slngor ni

Tanpa Nama berkata...

Mlm ni mak pak n fmly dia kta p bnuh mak dia kta rogol rmai2,anu pak dia bg anjing mkn,,pasni dia,p la mta prmit kubur mati kt anuar ye jgn mta kt blai polis barua pnye bdk babi,dah la,bljar pown gagal nak tjuk pdai