Sabtu, 9 Jun 2012

PANASS!! Anak Melayu di Jamu Maksiat Bersepah di Kedah!! #SaveKedah

Terletak berdekatan dengan simpang kuala

Blogger Kedah MTK mendedahkan perkara yang sensasi!!

Hebat dan cukup hebat, inilah perjuangan Islam pas selama ditubuhkan..sebelum berkuasa pusat itu haram pusat ini haram,bila dah mula pegang takhta semuanya OK, asalkan dapat cash money dari tokey tokey pusat hiburan maka semuanya menjadi HALAL buat orang Islam pas datang menghabiskan wang ringgit disini..


Lesen tak ada tak apa,Ah Long boleh kawtim,buka saja berapa puluh pun pusat hiburan di Kedah ni pasti ada seorang Ah Long akan pelawa untuk dapatkan lesen supaya perniagaan dapat berjalan tanpa ada masalah..Siapa Ah Long tu??

pusat urut takdak lesen haram untuk orang islam tapi bila dah bagi lesen otomatik halal

Ah Long tu bernama Phahrolrazi sebab apa yang MTK cakap macamtu, sebabnya mangkok hayun ni lah yang buta kayu bagi kebenaran premis premis ni beroperasi..Siap offer suruh ambil lesen..


di kuala kedah

Korang bayangkan orang bukan Islam kat Alor Star ni bukannya banyak sangat pun tapi kenapa pusat hiburan ni dah terlebih cukup untuk orang bukan Islam melalak di tengah malam..Apa kerja pas ni nak buka banyak sangat pusat hiburan..

Tapi sepanjang pengintipan MTK dibeberapa hotspot kat Alor Star,kebanyakkan anak berbangsa melayu yang banyak menghabiskan masa di pusat pusat macam ni..

MTK ucapkan tahniah dan terima kasih kepada pas kedah yang telah merosakkan anak bangsa sendiri yang hanyut dengan pusat pusat hiburan yang pas sediakan..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

boleh baca di blog adikwak. ada juga pendedahan pusat urut.
http://adikwak.blogspot.com/2011/11/pusat-urut-di-alor-setar-siapa-yang.html

Tanpa Nama berkata...

Blog kedahlani bacul, x leh komen, x hebat mcm kedahkekl