Sabtu, 9 Jun 2012

TUDIAA!! Gambar Sultan Johor dan Kereta Mewahnya WWW1!!



Nizar kata tak mungkin Sultan Johor nak letak plat WWW1 ni kat kereta proton.. he he.. cuba la tengok Nizar oii.. kereta apa yang Tuanku Sultan Johor boh plat WWW1 tuuu.. rasa-rasa Nizar boleh rendam mukanya dalam air longkang tak?


Pada hujung minggu ini 10hb (Ahad) bertempat di Istana Pasir Pelangi, Johor Bharu jam 12 tengahari seluruh Pemuda Johor akan berkumpul bagi melahirkan taat setia yang tidak berbelah bagi kepada Sultan Johor.

Perhimpunan ini bakal berlaku kesan daripada keceluparan mulut bekas MB Perak, Nizar dari parti Pas yang mempertikai isu no plat WWW1 yang dibeli oleh Tuanku Sultan Johor.

Lebih menghangatkan suasana bila si Nizar ni mendakwa Sultan Johor beli no plat pakai duit rakyat sedangkan selama ini Sultan Johor la yang banyak membantu rakyat dengan duit Yayasan yang ditubuhkan oleh keluarga sultan.

Oleh itu, kepada rakyat yang sayangkan sultan dan sistem beraja sebagai tunggak negara ini sejak ratusan tahun lagi agar dapat hadir bersama di sana bagi memberi sokongan kepada Sultan Johor.

Daulat Tuanku!
Daulat Tuanku!
Daulat Tuanku!

Sambung baca SINI

5 ulasan:

alkarimi berkata...

Kalau kita betul betul sayangkan sultan kita saya mengesyurkan semua rakyat Johor derma RM2/- tiap seorang dan bayar bidaan flat WWW1 sultan kat JPJ RM520,000/-. Setuju tak wahai rakyat negeri Johor. Kalau tak setuju bermakna hangpa masih belum sayang dgn beginda sultan.Jgn kita menunding jari kepada sesiapa. Islam melarang kita bermusuhan sesama islam. Islam agama adil dan agama mulia kenapa kita perlu cemari kesucian agama kita menyebabkan agama lain memandang rendah terhadap agama islam.Rakyat Johor kena berfikir secara profesionel bukan berfikiran kuno.Ampun Tuanku.

Tanpa Nama berkata...

Sultan Johor ada perniagaan dia sndiri, tak pernah pun diorang sentuh duit kerajaan bagi, diorang ada tubuhkan yayasan iskandar n yayasan ibrhim, semua duit yg kerajaan bgi diorang simpan kat yayasan nih, sekiranya apa2 musibah melanda Johor, duit yayasan ni lahh nnti yg akn mmbantu kami rakyat Johor.. sekian

Tanpa Nama berkata...

Bagai mana dgn tanah felda cahaya baru, masai yg telah tergadai da berpuluh tahun. Kenapa bila kami persoalkan mereka2 diam....bolekah sultan johor membantu kami untuk dapatkan hak kami....harap maklum...

Tanpa Nama berkata...

daulat tuanku..
daulat tuanku..
daulat tuanku..
kepada yang bukan rakyat johor,jgn kacau sultan kami..

Tanpa Nama berkata...

Aku pelik sngat..rkyat johor pn xkesah sultan johor nk beli ape pn..tpi ngeri lain plak menyalak sperti anjing..hahahaha