Ahad, 24 Jun 2012

PANASS!! Hairie Othman kata Blogger UMNO Pencacai!!



Siapa yang sebenarnya yang meroyan ni?? Sampai sanggup si Hairie Othman panggil blogger UMNO sebagai pencacai! Pii rahhh Hairie.. kami kenai hang sapa..tak payah la nak meroyan sangat.





Mc rasa si Hairie sengaja mencari pasal dengan blogger dan troopers UMNO ni disebabkan dia nak glamor kot. Atau pun dia teringin nak rasa macam mana kena londeh sehabis mungkin. Orang tetap takkan lupa kaki maksiat dan pengkhalwat macam Hairie ni!!





McTheory:
Sapa yang pencacai sebenarnya? 

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kaki khalwat memang sesuai masuk pas

Tanpa Nama berkata...

Berlakun macam barua, nak tunjuk hebat... dia nak masuk PAS kata PAS tu pejuang Ugama, pejuang ugama kristian lah. DAP dan pakatan sokong kebebasan ugama, PAS pun sokong. Akhirnya haire ni tak sedar yang dia pun sokong kristian. Nama pun lbih kurang nama kristia HAIRIE..tak dak maana langsug. KHAIRI...okyyy..maana kebaikan.

Tanpa Nama berkata...

Pelakon galak nih mungkin tak lupa ,masa dia nak kena pi mahkamah, menangis macam budak-budak di satu chalet di pantai cenang langkawi. Anak bini tunggu di pantai,takut kata dia sampai teresak-esak..tok sah dok buat-buat lupaaaa.. Pun satu kena ingat waktu kena tangkap dengan 2 pompuan jalang yang mabok dalam bilik depa tuhh...aisey mennn...kita bukan butaa. Dah tak laku dah ada masalah dandan nak hantam orang lain..pikiaq tengok bulu kaki laaaa

Tanpa Nama berkata...

Masa kat Kedah baguihh!... tapi bila sampai Keey Eel jadi pencacai UMNO

Tanpa Nama berkata...

Dalam sebuah kesempatan, Muawiyah bin Abu Sofyan berdiri dan memberikan khutbah dan dalam khutbahnya diriwayatkan bahwa dia berkata, “Rasulullah SAW bangkit dan memberikan khutbah, dalam khutbahnya beliau berkata, 'Millah ini akan terbagi ke dalam 73 golongan, seluruhnya akan masuk neraka, (hanya) satu yang masuk surga, mereka itu Al-Jamaa’ah, Al-Jamaa’ah. Dan dari kalangan umatku akan ada golongan yang mengikuti hawa nafsunya, seperti anjing mengikuti tuannya, sampai hawa nafsunya itu tidak menyisakan anggota tubuh, daging, urat nadi (pembuluh darah) maupun tulang kecuali semua mengikuti hawa nafsunya.” HR. Sunan Abu Daud. - Harap Hairie Othman carilah golongan benar2 diredha Allah.

Tanpa Nama berkata...

Kita tak kisah dia masuk PAS ke, PKR ke atau DAP. Yang penting jangan mengata orang lain.

Tapi nak buat macam mana, Tuan guru dia pun hina Allah swt.

Puak2 ni memang terbaik ... untuk masuk syurga.

Tanpa Nama berkata...

PUKIMAK HANG HAIRIE!!!!!MUKA PUKI NI MEMANG SESUAI DGN PAS..PAS/PUKI lbh kurang sama jjaaa...