Ahad, 24 Jun 2012

TUDIAA!! Artis-Artis yang 'Booking' Tiket Ke Syorga Pas!! #Pasrabut


Wahh.. makin ramai artis nak 'booking' tiket ke syurga Nik Aziz!

Pelakon yang kini popular dengan drama bersiri 'Waris', Hairie Othman dikatakan telah menyertai Parti Islam SeMalaysia (PAS). Turut sama mengikut jejak langkahnya adalah pelakon Zulkifli Ismail dan pelawak, Leman Raja Lawak 5.

Dipetik daripada potal berita parti ini, Hairie dan Zulkifli Ismail akan menyerahkan borang permohonan keahlian kepada Timbalan Presiden PAS, Mohammad Sabu dalam satu program di Taman Melewar, Gombak pada 6 julai ini.

Atas faktor kesedaran diri membuatkan Hairie terdorong untuk menyertai parti politik tersebut.

"Tidak sesiapa yang mempengaruhi dan memaksa saya masuk perjuangan ini tetapi atas kesedaran saya sendiri," katanya di hadapan ratusan hadirin ketika memberi ceramah di Batu Gajah, baru-baru ini.

Selain itu, beliau mengakui keputusan ini akan memberi kesan kepada karier lakonan namun sanggup menghadapinya.

"Kalau saya fikir dunia, saya tidak akan membuat keputusan menyertai perjuangan ini namun saya sanggup menerima risiko kerana yang memberi rezeki adalah Allah ," jelasnya lagi. -mediahiburan-

Ikut suka hangpa laa.. cuma Mc seronok melihat si Leman Raja Lawak yang selama ini berlakon 'neutral' akhirnya mendedahkan pekung di dada. Syabas.. pada semua.. jangan lupa pi jumpa Pok Nik untuk 'booking' tiket ke Syorga.. yeahh!!


McTheory:
Buat dosa banyak-banyak.. nak suci diri masuk Pas!! cehh.. macam stail kristian pula yaa..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hanya org bodo saja yg msuk pas

Tanpa Nama berkata...

Elok la artis yang dah suam-suam kuku masuk pas sebab ahli agama dalam PAS pakat-pakat keluar parti dan dok diam. Ulama dalam pas terus menyepi diri serta tidak mahu lagi turut terpalit dengan segala maksiat yang didokongi oleh PAS.

Mana perginya gang ulama dalam PAS?.

Pas Pis Pus berkata...

ularmak pas sudah jadi setan bisu!!

hangkedee berkata...

Hendak dekati Allah yang Utama Keimanan yang tulus tiada riak.Kesesalan di masa lampau jalan yang paling Utama mendekati yang Maha Esa secara direct tiada broker&publiksiti.Allah maha melihat, tahu setiap niat kita"Sahaja aku..................... kerana Allah taala".bukan kerna sesiapa!.

Tanpa Nama berkata...

Yang tengah tu tauke minyak belacak . . Hutang budak up town tak bayaq lagi . . Hutang wajib dibayar walaupun tidak dituntut . . Ceramah pandai kata kat orang . .