Jumaat, 1 Jun 2012

PANASS!! Ratusan Ribu Orang Pas Berkumpul di Stadium Darulaman malam ni!!


Berita yang baru diterima dari rakan rakan di dalam Pas. Mereka memaklumkan bahawa setiap ahli yang hadir meramaikan Program hijau di Stadium Darul Aman diberi upah sebanyak RM20 bagi yang datang dengan bas..

Manakala peserta yang hadir dengan kenderaan sendiri diberi upah sebanyak RM80. biar betul??menurut apa yang rakan Mc bagitau tadi, kebanyakkan peserta yang hadir cuma mahu berjumpa dengan Ust Zehar Deruss secara live sahaja..Ada juga diantara mereka pergi sekadar memenuhi kehendak penganjur..

Mereka sebenarnya malas nak turun ke program perhimpunan itu, tapi disebabkan ada beberapa perkara (yang dirahsiakan) mereka terpaksa mengikut juga kata penganjur..

Punya lah teruk pas ni, disebabkan nak penuhkan stadium kononnya nak tunjuk program yang depa buat dapat sambutan sampai terpaksa bagi upah untuk pelakon tambahan menjadi tunggul ditengah padang.

Malam ni sudah tentu cybertroopers Pakatan akan mencanang jumlah kehadiran yang datang ke stadium Darulaman jumlahnya ratusan ribu, sedangkan Stadium Darulaman hanya boleh menampung   kadar hadirin cuma 40 ribu orang.

Tak tau la pulak, kalau depa kita jumlah ratusan ribu tu dengan jumlah jin-jin dan syaitan yang datang sekali.. kalau campur yang tu semua.. mungkinlahh boleh cukup.. heh..

Kalau dah kaki pembohong tu.. tak ke mana.. pembohong jugak laa..


McTheory:
Rasa nak join sekali laa.. tengok apa jadi..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS Laknatullah

Anjing2 PAS akan mai buat menyemakkan badar Alor Setar yang tak besar mana tu. Kita patut pasang kamera banyak2 untuk tengok kelaku anjing2 PAS yg dikerahkan mai Stadium Darul Aman nanti.

Anjing2 PAS akan diberikan 'booster' dose krn depa kian lemah kalut untuk ikut isu2 temberang, so kena buat perhimpunan bakar semangat anjing.

Unit Ajing Amal PAS mlm ni akan berlagak samsenglah seperti 'polis'..kunun ini program mereka..

ptuihhh!!

IBelieve berkata...

Well now the entry that you posted about the event is definitely surpass your expectations. sure as what I'm referring you the stadium fits only 40k crowds and PAS claimed they will bring hundreds of thousands of supporters. Now the event has occurred, indeed I believe when I see a 360 degree video, shows that there are hundreds of thousands of them, and they filled each corner in the stadium, including the tracks and field!! well that surpasses your prediction isn't it? :)