Jumaat, 24 Ogos 2012

HOT!! Tahniah Guan Eng, Pencapaian Cemerlang! Hebat!!


Khawarij PAS hari ini mengucapkan kesyukuran dan berasa bangga apabila khalifah Lim Guan Eng akhirnya secara rasmi dianugerahkan gelaran doktor falsafah.

Kegigihan Guan Eng bertungkus lumus bohong,kencing,belit & seleweng semasa menjadi ketua menteri regim DAP selama 4 tahun sejak 2008 telah membuahkan hasil apabila lulus cemerlang.

Yang semua orang tahu Lim Guan Eng tidak pernah gagal untuk cakap bohong dan pembelit,banyak sekali pembohongan yang beliau lakukan. Sana sini heboh kononnya regim DAP membina rumah murah..nah hingga sekarang tidak ada satu unit pun rumah murah untuk rakyat dibina.

Lim Guan Eng mengaku beliau berjaya menghapuskan hutang kerajaan negeri dari 630juta kepada 30 juta walhal hutang 600 juta kerajaan negeri dihapuskan atas ehsan Najib Perdana Menteri kerajaan BN.

Ini cuma sebahagian pendedahan kecemerlangan Guan Eng dalam karier sebagai pembohong dan pembelit nombor satu dinegeri Pulau Pinang.

Semenjak merdeka,tidak ada mana mana ketua menteri Pulau Pinang berjaya menjadi broker tanah terbaik 4 tahun berturut turut.Malah Lim Guan Eng yang mengamalkan cekap,telus dan akauntabiliti berjaya mengkayakan diri sendiri dengan jutaan ringgit dengan sekelip mata walaupun baru sepenggal menjadi ketua menteri.

Sambung baca SINI

Anugerah khas kedoktoran untuk Guan Eng.. lulus cemerlang!

Tiada ulasan: