Khamis, 4 Oktober 2012

PANASS!! DJ Club Separuh Bogel Mendapat Restu Pas Kedah? #TukarKedah


ini yang orang Pas suka nih..

Walaupun dah beberapa kali didedahkan kegiatan maksiat di sebuah pusat hiburan terbesar di Alor Star, namun tiada langsung tindakan yang diambil oleh kerajaan Pas Kedah bagi memerangi gejala sosial yang makin meningkat dikalangan remaja melayu di Kedah.

Sebelum ini Azizan Razak berkata tidak mengetahui tentang aktiviti yang dijalankan premis pusat hiburan di Kedah kerana tidak pernah meninjau pusat pusat terbabit..

Tetapi bila Team Media Kedah mendedahkan gambar gambar yang diambil sendiri dari pusat hiburan terseebut, namun mereka pula berkata pihak media sengaja mensabotaj dan mengunakan teknik pertindihan atau superimpose.

Pelbagai pihak juga mendesak Kerajaan Negeri memantau aktiviti kurang sihat ini tetapi sampai sekarang Pas Kedah masih tidak melakukan apa apa tindakan terhadap pusat hiburan terbabit..

Malang bagi rakyat Kedah apabila mengundi parti yang kononnya memperjuangkan Islam, tetapi pemimpin Pas sendiri bersekongkol dengan pengusaha pengusaha premis hiburan untuk dapatkan lesen.. Sebagai contoh pemimpin Pas kat bawah ni.



Pada 28/09/2012 baru baru ini Pusat hiburan terkemuka di Alor Star telah mengadakan satu parti dimana seorang DJ perempuan seksi didatangkan khas dari Hong Kong beraksi di pusat hiburan terbabit..

Lebih memeranjatkan DJ dari Hong Kong itu hanya mengenakan Bikini pada tubuhnya..Amat memalukan perkara ini terjadi di negeri yang ditadbir oleh Parti Islam...




Cerita pasal DJ seksi Sambung Baca Sini

Siapa sangka, Alor Setar boleh ada perkara yang sebegini? Siapa juga sangka, bila parti yang kononnya memperjuangkan Islam memerintah, akan wujud perkara-perkara mungkar yang tak pernah wujud diwaktu pemerintahan UMNO/BN dahulu.. pelik kan?


McTheory:
Menjerit memperjuangkan Islam, tapi perlaksanaan, jahillilah!

Tiada ulasan: