Jumaat, 2 November 2012

PANASS!! Adik Wan Azizah Benci Anwar, Sebab Anwar Gay?

Anwar Pelakon Paling Popular!

Mc pun ada dengar cerita mengenai keluarga Wan Azizah tak suka dengan Anwar ni. Pernah dulu bapak Wan Azizah, kejar Anwar dengan parang kerana benci sangat kat romeo Penang tu. Kali ni sahabat Jawaber6, ada menyimpan cerita mengenai adik Wan Azizah yang bencikan Anwar sampai sekarang!

RUPANYA ada juga ahli keluarga Wan Azizah yang benci dengan Anwar Ibrahim selain dari bapanya Wan Ismail sendiri. Dapat berita dari salah seorang rakan karib salah seorang dari adik perempuan Wan Azizah semasa belajar di UIA dahulu, adik Wan Azizah bernama Wan Mas Muna (kalau tak silap dengar) turut membenci abang iparnya sendiri.

Tidak tahu apa puncanya atau sudah sedia maklum dengan perangai sebenar bekas banduan Sg. Buloh ini, Wan Mas Muna begitu benci dan langsung tidak berbangga dengan abang iparnya, Anwar Ibrahim.

Diceritakan, semasa beliau menuntut di UIA dalam jurusan undang-undang, jika Anwar datang ke sana (ketika itu Timbalan Perdana Menteri) Wan Mas Muna kerap menghilangkan diri dan tidak suka menghadiri program yang turut dihadiri Anwar.

Malah, Wan Mas Muna juga tidak suka jika ditanya berkenaan Anwar dan tidak akan pernah sesekali menyebut nama bekas banduan itu dihadapan rakan-rakan kuliahnya.

Apakah rahsia yang telah diketahui sehingga beliau pun turut membenci Anwar? Jika dahulu semasa mula-mula Anwar berkahwin dengan Wan Azizah, bapanya Wan Ismail tidak merestui perkahwinan mereka pada awalnya sehinggalah lahir anak sulungnya. Kenapa Wan Ismail membenci Anwar?

Apakah rahsia besar yang diketahui oleh keluarga Wan Ismail berkenaan Anwar?

Kalau nak tau apa rahsia Anwar? Tanya budak MCKK (MC gay,gay) kerja panjat punggung ni memang Anwar dah buat dari sekolah lagi. Sebab tu sampai tua pun dia dok teringat lubang kunyit tu. eii..


McTheory:
Dia kawin pun sebab nak coverline je tuu..

Tiada ulasan: