Blog Top Sites

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Jumaat, 2 November 2012

TUDIAA!! Mat Sabu Marah Anwar Sebab Mengaku GAY?


Ha ha ha.. Mc pun terkejut dengan pengakuan Anwar ni. Mc ada cuba cari dalam timeline tweetnya, tapi dah tak jumpa, apakah Anwar dah padam tweetnya tu? Paling menarik apabila Mat Sabu cuba menegur Anwar! Marah Mat Sabu, bila bosnya membuat pengakuan begitu, mungkinkah Anwar sedang hilang akal sampaikan berani tweet macam tu?

Nak tahu cerita lebih lanjut, Mc rasa baik baca kat SINI

McTheory:
Kalau benar pun, Anwar takkan mengaku, dia mesti berdalih punyalah!!

0 Komen Pembaca:

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review