Blog Top Sites

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Khamis, 1 November 2012

PANASS!! Skandal Cinta dan Rasuah Tok Det dan Shahanim?


Aku tengok makin galak puak-puak blogger pencacai PAS "menyerang" pemimpin UMNO Kedah sejak kebelakangan ni. Sama ada fitnah atau tohmahan, depa tetap nak tulis jugak walaupun terpaksa "muhong" orang...

Contohnya, baru-baru ni blog pencacai PAS paling kuat "muhong" menyiarkan cerita kononnya Tok Det Khalid bayar RM197k kepada "tiga staf" Syarikat Kumpulan Ladang-Ladang Perbadangan Kedah Sdn Bhd, termasuk Shahanim...

Elehhhh...tu depa ingat depa betoi la tu! Lepas tu nak "kenen" Tok Det dengan Shahanim? Heh! Otak pembelit betul, tak puas-puas fitnah orang selagi tak masuk kuboq...

Aku cabar depa pi pejabat SPRM pasal kes ni. Tu pun kalau depa anak jantan la. Kalau pondan dan tak berpegang pada kata-kata, elok tutup blog..!!!

Sambung Baca SINI

McTheory:
Fitnah orang ni memang makanan orang Pas!! Biasa la

0 Komen Pembaca:

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review