Selasa, 13 November 2012

PANASS!! Video yang membuktikan Ramai Melayu Murtad!

Video ini membuktikan bahawa ramai umat Islam di Malaysia telah dimurtadkan oleh gerakan halus kristianisasi di Malaysia. Walaupun agama Islam dan undang-undang Malaysia melarang umat Islam dari murtad, namun ianya tetap terjadi.


Ramai melayu yang murtad, makin lama, makin ramai. Itu dilarang.. kalau digalakkan macam mana? Seperti mana Nurul Izzah yang galakkan Melayu murtad.


Oleh itu jauhkanlah kita dari menyokong pemimpin seperti ini dan parti yang dibawah pimpinannya.


McTheory:
Kalau puak ni jadi kerajaan, habisla umat Islam..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang orang Melayu yang murtad itu mungkin terasa bahawa Islam ini tiada keistimewaanya dan nampak kebaikanya disebelah sana. sepatutnya pehak kerajaan menghebatkan program program pendidikan secara berterusan untuk memberikan kesedaran kepada bangsa Melayu. Islam belum cukup untuk dipelajari disekolah manakala ibu bapa hanya mendidik anak anak semasa kecil. jadikan ibu dan bapa kumpulan sasar dan bukanya anak anak muda, sebab ibu bapa berperanan menegur dan meningatkan mereka dan dengan secara langsung akan mendekatkan anak anak kepada Islam. Islam bukan hanya cakap tetapi perlu di turuti peraturanya.

sebagai Islam, ibu bapa wajib mendidik anak anak dengan peraturan Islam. pehak kerajaan pul wajib bersikap tegas dan berterusan melakukan pemantauan. hari ini jabatan agama Islam tidak banyak memainkan peranan dan selalu akan mendelegate tugas kepada pehak masjid dan surau tanpa pemantauan langsung.

UMNO PARTI PENJARA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.