Khamis, 28 Mac 2013

TUDIAA!! Betul ke ini Video Seks Nurul Izzah? #TolakPR

 
Betui ke ini Nurul Izzah? Siapa penyebar disebalik rakaman video ni? Mc percaya ini kerja-kerja jahat dalaman PKR yang nak memusnahkan dinasti Anwar. Siapa? sudah tentu orang yang telah lama berkorban untuk Anwar, namun Anwar tidak pandang atau naikkan pangkatnya ke peringkat yang lebih tinggi.


Sumber asal Klik kat SINI

43 ulasan:

Awanama berkata...

ANUAR SEKELUARGA MANA ADA MARUAH DIRI. DIA NAK HAIRAN APA BENDA VIDEO NI NURUL ATAU TIDAK? PEDULI APA ITU SEMUA.
YANG PASTI BUKAN KERJA UMNO.

Awanama berkata...

Video ni aku mcm pelik tau...MACAI PKR mcm tau je video ni nak kluar...aku rasa mereka yang buat..sengaja nak buat rakyat nampak yg BN asyik tunjuk porno je..

Awanama berkata...

gmbr ni x jelas sapa pelakunya mcm mna mo caya yg trlbt adalh Nurul. Hnya yg mmbuat Video ja yg tahu fitnah atau tidaknya.

Awanama berkata...

haram jadah video in tak betul

Awanama berkata...

lokasi video tu sebenarnya kat mane ? pejabat pkr ?

Unknown berkata...

kat mana tu? btol ke? mana nak dpt full clip nye...nampak mcm tipu je,mcm fitnah je...baik bunuh je,kecik sikit dari fitnah tu dosanya...umno laknatullah tol..

Hati Permata Jiwa berkata...

Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
Sekiranya berminat, sila hubungi :-
DRINA DMARYA RESOURCES
No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
Tel : 03-33745230/ 013-3311606
WEB KAMI :
kahwinthaibest.blogspot.com
drina1998.blogspot.com

Awanama berkata...

Macam haram jer.....same mcm admin...hahaha

Awanama berkata...

macam taik jer.. x profesioanal langsung buat video... macai umno..hahahhahahahaha

Awanama berkata...

Fitnah anuar, org x percaya lagi, korang tengok sendiri ceramah nuar, penoh sesak dgn org, nuar x payah bagi duit, x payah bagi baju free, x payah bagi minum free, x payah siapkan bas dan x payah bagi BRIM. Semua cara fitnah x jalan. Pencacai dan pemfitnah mati akal. Pencacai musibat ni dapat dosa je. Tapi mereka ni x tau apa tu dosa dan apa erti nya pahala.

Unknown berkata...

gambar edit level budak skolah guna microsoft paint. kalo benar kuar video la.. dasar macai fitnah porno

Unknown berkata...

MACAI tuh bkn utk BN/UMNO ok?
suke2 je nk panggil org BN/UMNO ni MACAI...

MACAI stands for...
M=Mempercayai
A=Apa sahaja
C=Cakap
A=Anuwar
I=Ibrahim

ade phm para MACAI sekalian?
sekian, terima kasih..
harap maklum...

Awanama berkata...

ini semua kerja orang UMNO suka sangat membuat fitnah video orang boleh buat boleh diedit supaya nampak real melalui teknologi make-up

Awanama berkata...

BARU AKU TAU MAKSUD MACAI..KUANG..KUANG..KUANG..
JAHANAM PR..

Awanama berkata...

mcm la bgus sagat..xyah fitnah lar.dosa ja..selagi xsahih,jgn duk hukum..

Awanama berkata...

Rasa-rasa semua kelucahan2 @ gambar2 porno yang dikeluarkan adalah rekaan PR sendiri....kita tahu mereka nak minta simpati rakyat supaya menyokong mereka...dengan cara ini sajalah rakyat yang tidak boleh berfikir waras akan terus mempercayai mereka.....PR dah berjaya menghasut penyokongnya dengan melebelkan semua rekaan2 kejahatan yang dilakukan oleh mereka sendiri adalah kerja BN....jika mereka tidak buat kelucahan-kelucahan tersebut,mereka tidak akan dapat mempengaruhi rakyat hanya dgan manifesto mereka yang tak masuk akal tu.....kita sbagai rakyat kena bijak & berfikir panjang dengan kepandaian PR yang terbukti sgat pandai dalam alam siber masa kini....kalau tidak masakan PR lah yang paling advance & PR lah menguasai kuasa dalam penggunaan internet tanpa batasan....sungguh licik kerja2 PR sehingga sanggup memfitnah bangsa seagama sendiri demi kepentingan peribadi demi untuk menjada PERDANA MENTERI....kita sebagai rakyat yang selalu apdate & share semua cerita2 porno & kelucahan mereka tersebut akan sama2 mendapat balasan daripada Allah S.W.T....kerana terlibat mempromosikan kerja2 fitnah tersebut....biarlah kita berdiam & berfikir dengan relevan semua kejadian2 ini.....

Awanama berkata...

biaselh..time pilihan raye mcm2 vedio akn keluar..yang pasti bkn pkr atau pas yg terlibt..

Awanama berkata...

ini tahun kasi satu kali..hie3

Awanama berkata...

so sedap....

Awanama berkata...

tahu mane pkr & pas tak terlibat....????hati org kite x tahu....yang mengetahui hanya Allah je....jangan mudah sangat percaya dgan kate2 manusia yang bersifat baharu...

Awanama berkata...

admin suka buat fitnah..
bangga dpt dosa..

Borneo Bullet berkata...

kalau tidak benar, nurul izzah patut buat laporan polis dan saman siapa yang sebar video tu..

Borneo Bullet

Awanama berkata...

BODOH NAMPAK SANGAT PENCACAI UMNO PUNYA VIDEO , EDIT MACAM BUDAK TADIKA BARU PGI TUITION JE , ADE ORANG KISAH MAKSUD MACAI TU ? NAK TERJEMAH SATU ORANG TAKDE OTAK JE BAZIR MASA SELAMA 1 MINIT UNTUK CIPTA BENDA TU .

INGAT DGN MAKSUD TU LEH MENANG PRU ?

Awanama berkata...

Nurul dah tengok kote bengkok papanya, jadi papanya pulak suruh org PKR sendiri buat video tu pasal dia nak tengok 'barang' Nurul pulak. Anak beranak tukar2 'barang'lah kira2nya ..

Awanama berkata...

Kira umno cukup teror dr Hollywood pasel buat filem edit mengedit ke..

Awanama berkata...

dah tau umno tak pandai edit video, knp tuduh umno yg keluarkan video seks stopa ali? PAS - bodoh dulu, kini & selamanya.

FreeKedah berkata...

gambaq tak stim.

Awanama berkata...

Borneo Bullet,
kalau tidak benar, nurul izzah patut buat laporan polis dan saman siapa yang sebar video tu..
Boeneo Bullet,

Report Polis pun xjalan.sebab Polis pun xmau layan sebab banyak sangat vedio lucah yang direka cipta oleh puak-puak ni...sepangjang tahun lebih2 lagi dah dekat PRU13...
Polis pun tau vedio dan gambar lucah ni pemuhung!!

Hanya orang kurang cerdik ja yang pecaya!

Awanama berkata...

dah tahu bn x pandai buat video, sah lah tu pr yg buat

Awanama berkata...

Pencacai PR tahap bodoh gaban...fobia sgt dgn UMNO sampai kucing nenek kat kg gugur pun salah UMNO jugak..oi guna otaklah!!

Awanama berkata...

lepaih 5 mei ni tau laa nasib hangpa macai2 ameno mana hangpa nak lari. jika di takdir ALLAH PR ambik alih pemerintah pusat aku nak tengok barua2 ni nak tekincit atau tidak.

Awanama berkata...

Bodo la umno/bn ni.nk lwn politik gunalah isu ekonomi n rasuah.ni tk asyik seks jer.otak seks betul pemimpin umno/bn n macai2 nye.suka betul korg buat fitnah.igt rakyat bodo mcm korg ker.fikir la ap yg korang nk jwb dgn malaikat munkar nangkir waktu korang mati nnti.

Awanama berkata...

klu btol lah nie PKR punya angkara x kan lah nak memalukan parti sendiri semata-mata nak raih undi, tu namanya kerja bodoh.Dari buat fitnah mcm ni baik kou gi buat amal ibadat ada juga manfaatnya.

Awanama berkata...

yela kerja bn..x reti nk edit pro mcm pr..set2 geng pr smua pro..prosak bangsa prosak negara prosak agama prosak akhlak

Awanama berkata...

Tuan-tuan tak perlu mengenali saya, cuma apa yang boleh saya katakan gambar ini adalah benar dan lokasi gambar tersebut pun benar kerana saya sepejabat dengan YB Nurul suatu ketika dulu. Sapa lelaki tu pun saya kenal, namun biarlah semga Allah Taala membuka pintu hati mereka untuk bertaubat.

Azizi berkata...

aduiii..kurang menarik laa..nape blur....kasi clear je laa...alang2 mau kasi malu..main blur2 plak gambar...baru nak stim....terbantut leee

Awanama berkata...

kat mana nak tgok video ni??
stakat gmbar je tk puas hati...
nk tgok sgt video si jalang ni

Awanama berkata...

itu laki dia, apa salah dia nak buat kat ofis, ko orang pun kalo bini sibuk keluar saja, tentu bila jumpa bini di opis buat seround,, tak pa tak da salah nya,,, buat apa nak burukkan nurul, dia menjalankan tanggung jawap sebagai isteri dan ahli politik,,, jangan marah dia ya,,,sedap,

Awanama berkata...

Baca komen mak dia kat BLOG Presiden PKR..
Tajuk " Tindakan Undang-undang ke atas bekas pensyarah anak saya" ..apa cer?..

Memang keluarga tk senonoh..perosak negara..perosak minda rakyat Malaysia..

Awanama berkata...

Hmm..korg nk sngt ka pr menang??korg nie memng bengong nk semua free..nk senang jew hdup..org xd otak n pelajaran jew yg skong pr..korg ingt menifesto pr tu btol ka??tu smua nk bengkrap kn ngara..guna otak..pkir dlm2 ptptn tu gne duit spew??bekas2 student sronok la..xpyh byo tp yg bkerja n xsmbung bljr yg kne tngung smua tu..bdo..lau tol xpyh byo spew nk baik kn jln??lmpu jln nk gne duit spe smua tu??krte murah minyk murh..lme2 krajaan xd income jd bankrap..bodoh gne otak..lg stu xd kje org nk edit video ingt senang ka??dh tntu2 kantoi..nie smua dlang org pr sndri..n mak izah pn dh buat pngakuan brkaitan nie..

Awanama berkata...

salam sahabat2 ku. pas/ pkr tuduh umno, umno tuduh pas/pkr. skrg sapa yg dok tepuk tangan.mereka dah bersatu, kita masih bertelagah. sedarlah wahai umat nabi muhammad s.a.w

Awanama berkata...

Nak buat cmner org2 pr suka piggy..keturunan piggy..suka buntut piggy..diorg suka yang haram2,,sedap kot

Awanama berkata...

Si blogger otak sempit cm bodoh..kene byr ngn BN..kah2