Sabtu, 10 November 2012

TUDIAA!! Nik Aziz Sayang Sangat Kat Nurul Izzah!!


Pemegang kunci surga Pas, si Pok Nik Aziz akhirnya menjadi pembela Nurul Izzah. Biasa la, dalam apa kes pun, Nik Aziz akan jadi hero. Kes gambar bogel Eli Wong pun Nik Aziz menjadi hero, kes Anwar Nik Aziz jadi hero, kes-kes khalwat ahli Pas pun Nik Aziz yang 'back up'.

Kerja Nik Aziz, hanyalah memperbodohkan ahli Pas yang sedia bodoh dan memperbahalulkan puak penyokong Pakatan Haram yang sedia bahlul! Semoga kita tak tergolong dalam kumpulan tersebut.. amin..

Hinggakan Nurul Izzah galakkan orang Islam murtad pun, Nik Aziz masih lagi menyokong Nurul Izzah, memang dahsyat orang tua ni.

Baca berita dibawah!

KOTA BHARU - Sekalipun mengakui bahawa Nurul Izzah Anwar mungkin telah mengeluarkan kenyataan yang 'celaru', tetapi Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat masih mempertahankannya dan menyifatkan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu tidak bernasib baik kerana berada di pihak pembangkang.

Nik Abdul Aziz berkata, pelbagai pihak sengaja memburukkan dan memberi maklum balas keterlaluan ke atas Nurul Izzah seumpama bunyi bising kuat daripada 'meriam buluh dan meriam besi' walaupun anak Ketua Pembangkang itu hanya menyuarakan sedikit pandangan.

Beliau turut membandingkan kesnya sebelum ini yang didakwa 'bapa kafir' oleh seorang bekas Ketua Polis Negara tetapi tidak pula mendapat sorotan media kerana tuduhan itu mengena ke atas seorang pimpinan pembangkang.

"Kebelakangan ini bising pasal (kenyataan) Nurul Izzah, kesnya sebab apa? Sebabnya dia pembangkang, kalau dia bukan pembangkang pasti tidak mengapa.

"Bekas Ketua Polis pernah kata saya bapa kafir tetapi semua senyap belaka, sebabnya dia menuduh Nik Aziz yang merupakan pembangkang, jadi kata apa pun surat khabar senyap, radio senyap.

"Tetapi apabila Nurul Izzah buat keluar sedikit kenyataan, walaupun kenyataan dia boleh jadi celaru sungguh, tetapi geger gegok (amat riuh) lebih daripada meriam buluh, meriam besi," katanya semasa menyampaikan kuliah di hadapan Pejabat Badan Perhubungan Pas negeri di sini hari ini. - UTUSAN

McTheory:
Kalau puak Pakatan, buat apa pun boleh, sampai kan kes murtad pun jadi kecikk!! GILA!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nik najis mongok!

LembUmno berkata...

Fitnah fitnah fitnah semua ni fitnah lembu umngok macam si mc bodoh ni

Tanpa Nama berkata...

Bak kata karpal singh kepada anwar, ot nik aziz juga mesti bertaubat.