Jumaat, 14 Disember 2012

TUDIAA!! Mak Janda Keldai Pas yang Bodoh Ni, Kantoi Lagi!! @Abby_Abadi112

Mantop mak janda mereng ni..

Tu laa mak janda oii, lain kali sebelum nak tulis tu fikir dulu betul betul..Bukannya main ikut perasaan ja...


Disaat artis artis yang menghantar bantuan kat Gaza tempoh hari berdepan dengan maut, si janda ni seronok mengumpat kononnya artis yang pi Gaza sekadar jalan2, melawat tempat kena serang, ambil gambar hotel,kibar bendera..

Sedangkan si janda ni sendiri boleh tengok apa artis artis ni buat kat sana..


La ni bila ramai artis lain tak puas hati dengan tulisan tu,pandai pulak nak nafi kata tak pertikaikan..Siap cabar suruh bawa ke mahkamah pulak tu..

Gambar ni Mc ambil dari blog MTK. Makin lama makin teruk Mc tengok mak janda mereng ni sorang. Macam-macam cara dia buat untuk tarik perhatian.

Kita faham dia ni janda, kesepian dan kesunyian. Air penuh dalam kepala, sebab tu dia tak dapat berfikir dengan waras. Bila emosi bercampur dengan kemerengan lalu waras diri ditolak pula dengan air yang penuh, maka ia menjadi sebegini.

Agama ke mana, adab ke mana, yang tinggal hanyalah janda mereng kesepian keseorangan. Patut la Norman tinggalkan dia, sebab dia ni selalu mereng.

Mc malas nak ulas pasal janda ni, tapi banyak ayatnya yang menyakitkan hati, lalu Mc ulas jugak he he..

Pada sesiapa yang nak buat amal jariah, dan kesian pada mak janda mereng. Sila masuk meminang dia cepat. Bil air dia tu dah lama tak bayar, sila jelaskan secepat mungkin. he he he..

McTheory:
Janda mereng macam ni, bagi free saja kot

1 ulasan:

SpermaKini berkata...

salam perjuangan,
mohon dipautkan blog saya www.spermakini.blogspot.com ke blog tuan.
t.kasih.