Blog Top Sites

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Selasa, 8 Januari 2013

PANASS!! Anwar Ada Hubungan dengan budak Skinhead dan Punk?? #KL122



Cerita ni mengenai himpunan cai paling bangang yang akan diadakan di Stadium Merdeka. Dah habis puak dorang, kali ni mereka menghasut budak-budak pink dan skinhead untuk berdemo sekali.

Hah!! Dah tak cukup orang dah ke nak dipergunakan sampai budakSKINHEAD dan PUNK pun korang ajak turun #KL112 kat Stadium Merdeka nanti! Sudah-sudahlah mahasiswa korang perkudakan! Budak-budak ni pulak korang nak pergunakan!?

Aku rasa pakatan pembangkang ni dah betul-betul terdesak nak cukup kan‘1 Juta Rakyat Berhimpun’ sampai budak-budak Skinhead & Punk pun dorang libatkan sekali! HAHAHA! KELAKAR GILER!

Aku rasa zaman sekarang ni dah tak ramai pun budak-budak skinhead yang fanatik.. Kalau dulu ye la zaman-zaman aku belajar dulu memang hangat dengan budaya Skinhead dan Punk ni sampai gua pun terlibat beli Doc Mart!!HAHA!!

Baca selanjutnya di MegatSpy

0 Komen Pembaca:

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review