User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Selasa, 8 Januari 2013

PANASS!! Dr Novandri Buktikan Blogger Pro BN Bermaruah!!

Dr Novandri, blogger terhebat Penang

 Mc percaya ramai yang tahu mengenai cerita Dr Novandri disaman oleh Khalid Samad, atau dikalangan blogger pro BN, Khalid Samad lebih dikenali sebagai Khalid Gereja. Kenapa gelar macam tu? Kami kurang ajar, atau kebenaran??

Khalid digelar sebegitu disebabkan dia pernah memberi ceramah dalam gereja di Shah Alam, malah dia antara pemimpin Pas yang bersungguh-sungguh membenarkan kalimah Allah digunakan oleh akhbar pro Kristian dalam penerbitan mereka.

Khalid juga menyokong kuat bible melayu untuk diedarkan di Malaysia. Walaupun dia tahu, bahawa itu akan mengelirukan umat Islam, lebih-lebih lagi yang imannya kurang.

Apakah semua itu tidak melambangkan dia pro-gereja? Patutnya Khalid berbangga bila Dr Novandri mengelarkannya Bishop! Itu antara pangkat tertinggi dalam agama kristian. Ini tidak, marah bagai nak rak, sampai nak saman si Doc.

Disebabkan kebebasan bersuara ala Pakatan Haram, Dr Novandri diheret ke mahkamah, atas perkataan bishop.

Bergelut juga Doc meminta bantuan dari segala pihak, namun kebanyakannya hampa. Biasa la manusia, masa senang, ramai datang, bila susah, semua hilang!

Tak usah ditanya mengenai bantuan yang Dr Novandri terima. Sebab Mc diberitahu, Doc tak terima bantuan dari sesiapa pun, kecuali ada pihak yang mahu menyumbang sedikit atas kesusahan beliau.

Atas pelbagai sebab musabab dan  kebaikan kepada kedua-dua belah pihak, Dr Novandri mengambil keputusan untuk menyelesaikan masalah ini diluar dan meminta maaf keatas Khalid Samad.

Namun Mc tabik hormat pada Dr Novandri kerana berani meminta maaf kepada Khalid Samad. Rela atau ikhlas itu tak penting, paling penting beliau berani meminta maaf, dan membuktikan Blogger Pro BN bermaruah. Tak macam cai Pakatan, bila fitnah lari tak cukup tanah. takut la katakan.. Contoh terbaik, RPK la. he he..

Kepada Dr Novandri, Mc dan Team Media Kedah, tetap menyokong beliau dan perjuangan beliau. Biarkan apa orang kata, lantaklah, janji Dr Novandri membuktikan bahawa, Blogger Pro BN lebih bermaruah dari Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim pernah kah mengaku dia buat salah? dah kantoi pun masih lagi nak menipu!

Teruskan perjuangan Doc, jangan dihiraukan apa orang kata. Perjuangan belum selesai!!


McTheory:
We always support u Doc!!

8 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

dia ni bukan melayu,pendatang,kaki fitnah,langgar saja bg mampus!!

walkstar berkata...

bermaruah la sangat...kalau ada maruah diri dan islam jadi sempadan batasan iman,awal2 lagi si mamat lembu ni takkan memfitnah,faham?Beliau mohon maaf sebab dah tau akan kalah dalam kes saman yang bernilai jutaan ringit!kalau dah bodoh mengalahkan lembu,perangai pulak mengalahkan setan yang dikenali,tetap bodoh sampai mati la ko nih!

Tanpa Nama berkata...

Khalid Gereja sokong jual kalimah Allah tu bermaruah la ya? bodoh sampai mampus cai pakatan makan taik!

Tanpa Nama berkata...

Mengaku salah adalah seribu kali lebih baik dari asik menyalahkan org lain. Teruskan usahamu Doc! Perjuangan belum selesai. usah di layan kera kera pakatan, mmg dari azali mereka akan terus begitu..

Nasi Kawah berkata...

Bermaruahkah kematian Ibrahim Libya. Angkara putar belit Pemimpin PAS.

Sia-sia sahaja kematian Ibrahim Libya angkara perjuangan PAS yang tak berprinsip.

Maruahkah PAS derma untuk keluarga aruah telah diseleweng atas nama jihad.

Ahli-ahli PAS yang taksub cerminlah diri dulu sebelum nak hukum orang lain.

Hampa pun bukan baik sangat.

Tanpa Nama berkata...

Woiii banganggg! kilang carlsberg shah alam tu bla nk ttup... jnji bagaiii, tp penipu lahanatttt.. mmg ptut pgil klid grja!

Tanpa Nama berkata...

Puak cai PR kalau cakap pasal islam bukan main tegang urat leher tapi hakikat sebenar bacul...dengan Dap bukan main punya kecut, dimulut bukan main mengaku beriman tetapi beriman dengan Dap sebab cepat dapat syurga. Kalau dulu apa yang BN buat semua lagha tetapi sejak dan bertuhankan Dap tegok amoi atas pentas sampai meleleh atas bawah..nampak sangat islam PR islam cari makan..temberang nombor wahid di Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Islam untuk dihayati bukan untuk dikhianati.
Menang di dunia tidak bererti menang di akhirat.
Tanda manusia munafik bila berjanji dimungkiri.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review