Jumaat, 25 Januari 2013

PANASS!! Apabila Anwar Ibrahim KUTUK Tun Dr Mahathir Keturunan India!!



Nak tersembut apabila Mc baca Anwar Ibrahim kutuk Tun Dr Mahathir mengenai asal usulnya. Gambar ni Mc pinjam dari CTS. Tak sedar diri sungguh la si Anwar Ibrahim ni. Berani dia kutuk orang, sedangkan dirinya sendiri pun sama. ha ha ha.. bangang tak sudah la si calon PM puak Pakatan ni.

Anwar Ibrahim adalah seorang pengecut, dayus dan tiada telur. Sesudah beliau menghina bapa Tun Dr Mahathir sebagai pencari ular di Kerala, India, beliau tidak berani mengakui bahawa beliau keturunan India. Datuknya dari India. Itu fakta! Kesahihan beliau sebagai anak di dalam nikah masih menjadi tanda tanya. Komen-komen pembaca beliau seperti di atas telah dibuang! Inikah pemimpin yang diagung-agungkan oleh PGayR? Inikah prinsip keterbukaan yang beliau selalu laung-laungkan. Membuang komen di Facebook. "Block" orang di Twitter.

Anwar Ibrahim seharusnya tidak malu untuk menjawab dari mana asal usul Datuknya. Siapa ibu kandung beliau yang sebenar. Dari mana asal usul isterinya Dr Wan Azizah. Di manakah mereka berkahwin kerana tidak mendapat restu daripada bapa Dr Wan Azizah. Apa Anwar Ibrahim ingat beliau boleh sembunyikan semua ini? Sebelum beliau ingin menghina orang lain, semak dan teliti dahulu segala kurap, sopak dan nanah di badan. Jangan suka membuka pekung di dada!

McTheory:
Anwar lupa kot, kisah kena kejar dengan parang dengan pak mertuanya dulu..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anwar cuba nak perbodohkan orang kerana disangkanya kat Malaysia ni semua otak setarf pengikut dia aja, Nama kata Anwar tak usahlah cakap apa pun yang percaya bulat2 tetap mereka2 yang sama..sahaja..kalau nak tambah pengikut jangan harap lah..kecuali suruh aja para pengikut tu buat je anak banyak2

Tanpa Nama berkata...

DNA Mr. Y itu India kan?

Tanpa Nama berkata...

Bonda Tun Mahathir adalah pure Kedahan. Darah Melayunya lahir dpd darah bonda.

Orang Minang mementingkan
asal usul dpd darah bonda, orang Yahudi pun mementingkan asal usul dpd darah bonda mereka.

Tanpa Nama berkata...

Kalau ikut keturunan ikut sebelaah bapa kerana bapa yg bawak benihnya. Jgn nak bising anwar & mahathir tu keturunan india..dorang tu kot-kot bersaudara , mana kita tau...