Ahad, 20 Januari 2013

PANASS LAGI!! Laporan Polis Pencerobohan Pihak SAMM Keatas Pejabat SW1M Sharifah Zohra Jabeen!! #Listen


Sebentar tadi Mc baru dapat salinan laporan polis pencerobohan pihak SAMM yang diketuai oleh Chegu Bard, keatas pejabat SW1M Sharifah Zohra Jabeen. Mc akan paparkan salinan report yang menceritakan detik-detik cemas pencerobohan terbabit. Nantikan posting pukul 9.30 malam ini untuk membaca laporan terbabit.

Celaka sebenarnya puak SAMM ni, hanya berani dengan perempuan saja.

Untuk baca kenyataan rasmi Sharifah Zohra Jabeen, terhadap semua tuduhan terhadapnya boleh klik kat SINI

2 ulasan:

Angin Laut China Selatan berkata...

Saya amat kagum dengan blog tuan dab saya telah pautkan ke blog saya.saya juga memohon jasa baik tuan kiranya dpt pautkan blog saya ke blog tuan. Tkasih.

http://anginlautchinaselatan.blogspot.com/

McTheory berkata...

Sudah dipautkan..