User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Jumaat, 4 Januari 2013

TUDIAA!! 20 Ribu Mahasewel Pakatan Memberontak Naik Lori Telur?

Lori 'TELUR AYAM' siapalah yang mereka guna ni..kahkahkah
Semalam bertempat di Dataran Merdeka Seramai 20,000 mahasiswa Pro Pakatan Rakyat mengadakan perarakan bagi mewujudkan momentum menyokong perhimpunan Demonstrasi #KL112 yang akan diadakan 12 Jan ini...

Lori 'TELUR AYAM' + Khemah!!!Identiti Mahasiswa Malu

mengaku CACAI PAKATAN RAKYAT
Perkara yang melucukan ialah tadi aku perhatikan mereka bawa sebuah lori yang selalu kita nampak menganggkut 'TELUR AYAM' dan dibelakangnya mereka letak khemah...Lori sekarang ini trademark puak Pakatan Rakyat ke apa ni...kikiki...

WOI!!!ADA LESEN KE TAK TU!!!KAHKAHKAH

KANG KENA TAHAN POLIS DAN JPJ UMNO JUGA DISALAHKAN!!!KAHKAHKAH



Memang epik gila!!!hahaha


Mahasiswa Malu Mengaku CACAI PAKATAN RAKYAT
Kesemua mereka malu hendak mengaku yang mereka menyokong Pakatan Rakyat..tapi bila ditanya adakah mereka menyokong Barisan Nasional maka mereka maki hamun BN kata Perompak Rakyat dan macam-macam lagi perkataan Hina yang tidak melambangkan mahasiswa cerdik...

Tak Muat nak naik LORI 'TELUR AYAM'..tengah pening kepala macam

mana nak masuk 20,000 dalam KHEMAH tu
Kehadiran seramai 20,000 mahasiswa Pro Pakatan Rakyat yang mengadakan demonstrasi ini telah membuktikan bahawa mahasiswa lebih mementingkan peperiksaan mereka yang sekarang ini musim peperiksaan daripada melayan kerenah bodoh puak-puak cai pakatan rakyat ini...

Lucu juga..mereka yang tidak mengaku mendapat 1 sen pun duit Pakatan Rakyat malu dan merasakan diri mereka hina jika mengaku mereka menyokong pakatan rakyat.

Sumber asal Harapan Esok

McTheory:
kah kah kah.. macam-macam pelik la perangai puak sewel ni..

7 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Jadilah... Dah namanya pencacai..lori pun jadikk.
Tak kan nak naik bas mewah.tu dah lawan tokeh
namanya.

Tanpa Nama berkata...

Kan skrg ni musim periksa, sape lak ajar dia org buat keje yg kalut ni

Tanpa Nama berkata...

Kemah tu untuk apa? Tempat menutuhke ?

Tanpa Nama berkata...

Konfem depa nih studen-studen yang pointer 2 ke bawah!nak guna mintak keja pun tak laku!itu yang dok kalot demo bagai!dengan harapan kalau pakatan haram berkuasa, dapatlah depa digaji bekerja hahahaha

akucikgu berkata...

engcow ingat mahasiswa tu bodo mcm korang ker....kalau bodo tak masuk U...pencacai yg mengutuk ni lah bodos duk sokong UMNONGOK penyamun,penipu,penfitnah...pah tu duk gelak &kutuk org yg menentang kezaliman...bodos, spesis NFC

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah masuk U pandai..sebab sokong Parti cap punggung jantan, kalau tak sokong Parti cap punggung jantan tak pandailah..DR.M pun cai kata tak cerdik..tak gitu cigu bengap?

Tanpa Nama berkata...

Puak2 malas hidup nak senang tanpa berusaha akan melahirkan spesis yang sama walaupun dah dihantar masuk universiti, Spesis ni senang ja kalau taknak dia orang kata kerajaan zalim..pertama bayar gaji walau pun tak buat apa2 kerja. kedua tiap2 bulan hantar beras dan barang keperluan dapur kat depan rumah dan yang ketiga puji2 sikit kononnya mereka ni bijak2 belaka ada wawasan dan suruh budak2 sekolah rendah panggil mereka tuan..pasti mereka senyum sampai ke telinga. Ek eleh otak melayu nak pi jauh mana sangat.!

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review