Ahad, 20 Januari 2013

TUDIAA!! Karpal Singh TITAH Sedia Pijak Hadi Awang!!


Berita yang Mc tunggu-tunggu dah tiba! Karpal Singh telah mendesak Hadi Awang supaya campur tangan dalam mengubah keputusan Majlis Syura yang dibuat baru-baru ini berkenaan dengan penggunaan kalimah Allah oleh penganut Kristian di Malaysia.

Karpal mahu Hadi dan barisan Majlis Syura supaya bermesyuarat semula dan harus mencapai keputusan yang selari dengan pendirian Guan Eng dan DAP untuk membenarkan kalimah Allah boleh digunapakai oleh penganut Kristian di Malaysia tanpa sebarang halangan dan tindakan.

Desakan tersebut adalah wajar demi memastikan undi dari penganut agama Kristian memihak kepada pakatan dan seterusnya dapat menawan Putrajaya daripada Barisan Nasional. Perkara ini disahkan sendiri oleh Pengerusi DAP tersebut.

He he he.. habis la Pas, Karpal Singh sudah mengeluarkan titahnya kepada Hadi untuk ubah keputusan Majlis Syura. Mc nak tengok setinggi mana Hadi nak lompat kali ni. Lepas Karpal tentu ramai lagi yang akan bangkit menentang Pas.

Kalau Pas flip flop lagi dalam kes pengunaan Kalimah Allah, Mc rasa memang benarlah Pas sememangnya hanyalah KUDA tunggangan Dap untuk memerintah Malaysia!!


McTheory:
OKU Sound pun, Pas takut ke? he he he...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hadi shud say to karpal, you go to hell. I am taking pas out of pakatan! dan kita akan lihat dap dan pkr akan cuba jilat bontot hadi and pok nik. Pas and umat Islam will benefit more if work together with BN. Umat Islam semuanya berdoa agar melayu pas and UMNO bersatu demi agama Islam, bangsa melayu dan negara Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Setuju bro..! harap Pas jaga sikit maruah sebagai melayu yang beragama islam. Pas sebenarnya lebih besar dan kuat harap jangan jadi burung unta badan sahaja besar tetapi otak hanya sebesar kacang hijau. kalau belum lagi berkuasa Dap dah nak tunjuk hero didalam pakatan..cuba bayangkan jika dah benar2 berkuasa kelak..sanggupkah Pas jadi pencacai puak kafir tak sedar diri tu.!. Pas janganlah terpengaruh lagi dengan temberang dan lakonan Anwar lagi..Pkr sendiri tak pernah memenangkan Pas bilamana ada apa2 masalah didalm pakatan sebaliknya sering saja turut mendesak Pas supaya tunduk patuh kepada Dap, pakatan apa macam tu.? ingat.!gelaran Al-Juburi datangnya daripada Mat Sabu sendiri..tentunya ada bersebab.

Tanpa Nama berkata...

orang2 islam yang menyokong pas diharap tinggalkanlah pas dan marilah semua menyokong umno DEMI menjaga KESUCIAN ISLAM DAN KEDAULATAN NEGARA KITA YANG KITA SAYANGI INI.jika UMNO/BN menang nanti maka akan tiada lagi suara2 sumbang dari AHLI2 PEMBANGKANG sehingga BERANI MEMPERMAIN2 DAN PEMPERSENDA SENDAKAN KALIMAH ALLAH lagi macam dulu[semasa umno/bn memerintah keseluruhannya].

Tanpa Nama berkata...

ORANG PAS mana ada biji!terutama bila berdepan KARPAL dan DAP,pakat angguk je apa kata karpal,bangsat betul! depan melayu islam cakap lain depan DAP cakap lain!
Bukankah ini tanda2 orang munafik.
Kekadang terfikir juga adakah servival Melayu/Islam selamat dibawah PAS!