Sabtu, 23 Februari 2013

PANASS!! Dana PKR 1.5 Juta Dah Turun, Ke Mana?



Wah! Masyukkk! Dah mula dah pauk-puak PKR korek duit syarikat-syarikat swasta. Entah apa yang dijanjikan mereka tidak tahulah. Tapi Mc dapat tahu pun daripada MegatSpy. Hurmm Dengar cerita Ahli Parlimen yang MS cakap tu sebenarnya daripada Pahang yang mungkin akan bertanding di Kuala Lumpur.

Dana untuk pilihanraya mungkin. Tapi jumlah yang Mc dapat tahu adalah RM250,000 dan dah dapat dah pun. Persoalannya, apa yang MP itu janjikan kepada syarikat swasta tu? Ini syarikat kroni atau sebenarnya akaun syraikat tersebut cuma menjadi 'pencuci' wang dana daripada luar?

Cakap pasal nak pilihanraya ni, gua dapat info yang ada satu syarikat area Taman Tasik Permaisuri dah sediakan dana RM1.5 juta kat Pakatan Haram ni..ada ahli parlimen yang bukan duk area KL/SELANGOR dah mintak sikit untuk kerja-kerja KOTOR dorang ni!!

Hmm..yang gua tengah dok pikir semalaman apa kaitan ahli parlimen ni dengan syarikat tu membuatkan gua rasa nak siasat, audit flow duit keluar masuk, banyak sangat ke untung syarikat tu sampai boleh support Pakatan Haram dekat RM1.5 juta tu?


Baca Selanjutnya di SINI - MegatSpy

1 ulasan:

Media Shah Alam berkata...

Tak lama pecah lah tu...