Sabtu, 23 Februari 2013

PANASS!! Penerima BR1M Sama Dengan Haiwan? Harussani VS Nik Aziz!!


Kenyataan Nik Aziz benar-benar menyakitkan hati ramai rakyat Malaysia. Lebih-lebih lagi penerima BR1M. Kata-katanya itu umpama manusia yang tidak mempunyai akal fikiran.

Disebabkan kata-kata Nik Aziz tu, Mufti Perak Tan Sri Harussani telah menegur kelakuan Nik Aziz yang semakin songsang tu.

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria menyifatkan kenyataan Nik Aziz Nik Mat yang seolah-olah menyamakan penerima bantuan Kerajaan Pusat seperti haiwan sebagai keterlaluan.

Menurutnya, sikap yang ditunjukkan Menteri Besar Kelantan tersebut juga secara tidak langsung menghina golongan berpendapatan rendah yang menerima bantuan itu.

Tegas beliau, tidak salah jika sesebuah kerajaan mahu memberikan bantuan kepada rakyat dalam apa bentuk sekalipun termasuk wang ringgit kerana itu adalah tanggungjawab kerajaan.

"Adakah apabila kita bersedekah kepada seseorang, orang itu juga seperti haiwan. Ini tidak betul. Jangan menghina mereka yang kurang berkemampuan.

"Lainlah kalau kerajaan hanya beri bantuan kepada orang tertentu. Baru salah. Ini terbukti semua rakyat dapat bantuan tanpa mengira bangsa, keturunan mahupun 'warna baju'," tegasnya ketika dihubungi.

Seseorang yang dipanggil Ulamak dan digelar Tok Guru tidak sepatutnya berkelakuan sedemikian. Dah banyak kali Nik Aziz kutuk dan hina penyokong yang mendokong Kerajaan Pusat.

Dulu, kafir kemudian murtad, lepas tu tak masuk syurga, ditambah dengan celako, belum lagi kisah doa K.O!! Apakah ini ajaran sebenar Pas?

McTheory:
Ini Ajaran Islam Kepala Hatok Pas!!

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haramsani ni bkn tau apa,dia ni pjilat ameno saja!

Tanpa Nama berkata...

Prnjilat pukimak ko. Dasar pencacai ptuihhh

Tanpa Nama berkata...

Depa puak yg dah buta hati...tu la Allah dah makbulkn doa mrk....blk pd mrk...

Tanpa Nama berkata...

Penah ko dgr harusaani ni kata celako...celako..celako....tak penah kan...penah ko dgr pork nik kata. .celako celako celako...celako ko pork nik.

Tanpa Nama berkata...

Nik ajis = dajjal

Tanpa Nama berkata...

PAS k.o PAS hancur PAS gagal PAS kuli batak DAP

Tanpa Nama berkata...

orang pas penyokong pas ayat memang kasar bab mengina, memang bakat no 1

hangkedee berkata...

Jangan kita tunjuk& berkata demikian.Masih ada 4 jari bebalik kepada kita.Ingat itu penjilat tergar kafir harbi yang Anti Melayu Islam.DAPIG lakanatullah.Bersatulah demi Islam.Apakah kapal sinki akan menjaga Islam agama mu.buktinya sampai sekarang masih bertegas tak mahu tarik balik kenyataan. Langkah mayat nya dalu kalau naknegara Islam......kalau kamu penjilat tegar kapal sinki pergilah berdemo di tumah oku suruh dia tarik balik kenyataannya satu.Dua minta dia beri kerusi lebih semasa PRU ini lebih kepada Pas pis pus kucing kurap PR.ADA BERANI........BELACAI DAPIG penghancur.bangssDan negara.take beer bersama kapal sinki & sewaktu denganya.

Tanpa Nama berkata...

Faham betul betul yg nik Aziz ckp. Kalau x faham jgn nak melatah.

Tanpa Nama berkata...

Aku paham apa nik najis ckp....kesimpulannye nik najis mmg najis