Ahad, 10 Februari 2013

PANASS!! Kisah Benar Pas Rembat Duit Tabung Memali!!


Dah lama Cikgu Non cuba dedahkan tentang perkara ini. Namun ada diantara kita yang tak ambil kisah pun. Kali ni Mc harap pembaca tengok video ni dan nilaikan. Buku yang Cikgu Non pegang tu, sebenarnya dah tersebar ke merata tempat. Malah Pas pernah HARAMkan buku tersebut.



Mc sendiri dah baca, memang detail perceritaan Cikgu Non tentang bagaimana duit tabung Memali diseleweng oleh pimpinan atasan Pas. Malah sejak tabung tu 'ghaib' Pas pusat pun tak ambil peduli, malah tak ambil tindakan pun keatas orang yang bertanggung jawab songlap tabung tersebut.

Kesiann kesiann.. sudah la dipergunakan hidup mereka oleh Pas. Sampai tabung Memali pun Pas seleweng. Kesian la nasib balu-balu Memali yang hidup mereka dipergunakan Pas!


McTheory:
Memang takdak hati perut puak Pas ni..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

diharap JANGANLAH ADA PULAK PUAK2 TERTENTU YANG MENYALAHKAN UMNO akan perkara ini.semua perkara yang dilakukan olih mereka2 ini adalah dengan RELA HATI MEREKA SENDIRI[TANPA PAKSAAN DARI MANA2 PIHAK TERMASUKLAH UMNO].rasa2 kitalah UMNO sendiri pun tak tahu yang mereka2 ini melakukan perkara ini.